Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

P&G i TerraCycle udružuju snage i pozivaju na korištenje recikliranih proizvoda putem e-tgovine Loop

Tvrtka Procter & Gamble najavila je da će neki od njihovih najpopularnijih proizvoda uskoro dobiti ambalažu za višekratnu upotrebu.

Tvrtka Procter & Gamble najavila je da će neki od njihovih najpopularnijih proizvoda uskoro dobiti ambalažu za višekratnu upotrebu. Nova ambalaža moći će se ponovno koristiti i puniti te je u cilju osvijestiti i promijeniti trenutnu naviku korisnika kod uporabe isključivo jednokratnog otpada.

U sklopu partnerstva s e-trgovinom Loop, produktom globalnog lidera u recikliranju, TerraCycle, također je predstavljeno rješenje „skupljaj i recikliraj“ koje će biti od velike pomoći kod eliminiranja otpada. Mnogi od najvećih svjetskih brendova P&G-a, uključujući Pantene, Tide, Cascade i Oral-B, sudjelovat će u ovoj inovativnoj ideji.

Loop je prvo globalno rješenje za kupovinu koje pomoću pakiranja koje se prikuplja, čisti te ponovno puni i koristi, podiže standard i praktičnost u zaštiti okoliša u usporedbi s postojećim e-trgovinama. Loop također nudi mogućnost prikupljanja rabljenih proizvoda u domovima korisnika u svrhu daljnjeg recikliranja ili ponovne uporabe. P&G je prva tvrtka potrošačkih proizvoda koja se pridružila Loopu.

Partnerstvo je najavljeno na godišnjem skupu Svjetskog gospodarskog foruma u Davosu, Švicarska, s naglaskom da ono dodatno unaprjeđuje ciljeve održivog razvoja P&G-a za 2030. godinu i kontinuiranu predanost tvrtke prema održivim pozitivnim svakodnevnim aktivnostima.

Najavljeno na godišnjem sastanku Svjetskog gospodarskog foruma u Davosu, Švicarska, ovo partnerstvo dodatno unaprjeđuje ciljeve održivog razvoja P&G-a za 2030. godinu i kontinuiranu predanost tvrtke ka održivim pozitivnim svakodnevnim aktivnostima.

Znanstvenici i inženjeri P&G-a razvili su inovativni način proizvodnje, pakiranja i distribucije koji će oduševiti potrošače i olakšati održivi život svojim potrošačima. Jedanaest P&G brendova bit će dostupno u Loopu u jednom od tri formata. Sustav Loop bit će potvrđen i optimiziran kroz stvarne eksperimente učenja na tržištu, počevši od sredine 2019. godine u New Yorku i Parizu.

Trajno pakiranje

Favoriti mnogih kućanstva poput Pantenea, Tidea, Cascadea i Cresta dizajnirali su novu izdržljivu i punjivu ambalažu s luksuznim pakiranjem koje nudi nove značajke i funkcionalnosti.

  • Pantene, predstavlja jedinstvenu bocu napravljenu od trajnog i laganog aluminija za svoje šampone i regeneratore
  • Tide, #1 američki deterdžent za pranje rublja, sudjeluje u Loopu sa svojim Tide purclean deterdžentom za rublje u novoj izdržljivoj bočici napravljenoj od nehrđajućeg čelika s jednostavnim navojem i laganim mlazom
  • Cascade, neprestano tragajući za načinima da iskustvo čišćenja posuđa učini boljim i ekološki prihvatljivijim, razvijena je nova ultra-izdržljivu ambalaža za Cascade ActionPacs koja korisnicima omogućuje da preskoče pretpranje
  • Crest predstavlja održivost u oralnoj njezi kroz novu Crest Platinum vodicu za usta, jedinstvenu formulu koja osigurava svježi dah i prevenciju mrlja u održivoj staklenoj bočici koja se može ponovno puniti
  • Ariel i Febreze u ovoj akciji sudjeluju s izdržljivim, punjivim pakiranjima koja su također dostupna u trgovinama koje testiraju novi model izravnog punjenja i ponovnog korištenja

Recikliranje proizvoda za ponovno punjenje

  • Oral-B, inovacijski lider u oralnoj njezi već više od 50 godina, testirat će kružna rješenja za električne i klasične zubne četkice. Oral-B CLIC, novi dizajn za klasične četkice za zube nudi trajnu povezivu dršku s jedinstvenim dizajnom koja omogućuje korisnicima da samo zamijene glavu četkice.
  • Gillette i Venus osigurat će ekskluzivne putne pakete koje će potrošači moći zadržati kao dodatak uz držač. Upotrijebljene dijelove i oštrice tih proizvoda za njegu TerraCycle će prikupiti od potrošača za daljnje recikliranje

Recikliranje iskorištenih higijenskih proizvoda

  • Pampers i Always testirat će iskorištene higijenske proizvode prikupljene iz domova potrošača za daljnje recikliranje koristeći revolucionarnu tehnologiju razvijenu od strane Fater, P&G i Angelini Group Joint Venture. Tehnologija pretvara iskorištene higijenske proizvode u sekundarne sirovine za druge primjene.

„Više od 180 godina radimo na inovativnosti i gradimo svijest potrošača na globalnoj razini kako bi osigurali odgovornu potrošnju“ rekla je Virginie Helias, potpredsjednica P&G-a i glavna direktorica za održivost. “ Kao prva CPG-ova tvrtka, ponosni smo partner TerraCycle-a kao i ovog inovativnog programa. To je samo jedan od mnogih načina na koji ostvarujemo naše ciljeve za 2030. kako bismo ubrzali održive inovacije i pokrenuli kružna rješenja,

„Sada je vrijeme za djelovanje. Trudimo se našu snagu brenda usmjeriti ka osvješćivanju svijesti potrošača kako bi održiva rješenja postala naša svakodnevnica. Inovativna partnerstva ključna su za postizanje ove misije jer nitko ne može uspjeti sam“, nastavila je.

“Sretni smo što možemo surađivati s P&G i drugim svjetskim brandovima, trgovcima, infrastrukturnim tvrtkama i Svjetskim gospodarskim forumom kako bismo stvorili novi način za odgovornije konzumiranje proizvoda”, izjavio je Tom Szaky, izvršni direktor TerraCyclea. „Cilj Loop-a je ne samo eliminirati ideju o ambalažnom otpadu, nego i uvelike poboljšati iskustvo proizvoda i praktičnost u načinu na koji kupujemo. Kroz Loop, potrošači će moći odgovorno konzumirati proizvode u posebno dizajniranom trajnom ili potpuno recikliranom pakiranju. Kroz moć i doseg poznatih brandova kao što je tvrtka P&G, moći ćemo promijeniti navike potrošača i postići opseg potreban za postizanje ciljeva modela. ”

Kako Loop radi

  • TRGOVINA: Potrošači će posjetiti web stranicu Loopa ili web stranice maloprodajnih partnera tvrtke Loop kako bi vidjeli i kupili pouzdane robne marke koje su sada redizajnirane da ne stvaraju otpad
  • DOSTAVA: Potrošači će dobiti svoje trajne proizvode u Loopovoj ekskluzivno dizajniranoj torbici koja će ukloniti potrebu za jednokratnu ambalažama kao što su kartonske kutije
  • UŽIVANJE: Potrošači uživaju u eleganciji i praktičnosti dok istovremeno zaboravljaju na ideju bacanja otpadne ambalaže
  • PRIKUP: Nema potrebe za čišćenjem i bacanjem; kada potrošači završe sa korištenjem svojih proizvoda, odlažu praznu ambalažu u jednu od svojih Loop torbica. Loop će tada izravno pokupiti ambalažu iz njihovih domova
  • ČIŠĆENJE: Tim znanstvenika Loop-a razvio je prilagođenu tehnologiju čišćenja tako da se svaki proizvod može sigurno ponovno iskoristiti
  • PUNJENJE, RECIKLIRANJE ILI PONOVNA UPOTREBA: Loop prema potrebi zamjenjuje proizvode i potom vraća ponovno napunjene pošiljke potrošaču. Korišteni proizvodi poput pelena, jastučića, britvica ili dijelova četkica za zube, ponovno će se iskoristiti ili reciklirati

P&G proizvodi dostupni na Loopu

Pantene – Naš cilj je pružiti ženama da duže budu zadovoljne svojom frizurom. Kontinuirano inoviramo i unaprjeđujemo kvalitetu naših proizvoda i pakiranja. Ovo rješenje pomaže kod smanjenja otpada kao što su boce šampona i regeneratora. Na taj način umanjujemo količinu plastičnog otpada i čuvamo naša mora i okoliš.

Postajemo partneri sa TerraCycleovim Loop-om koji će nam pomoći da se odmaknemo od jednokratnih pakiranja i koristimo trajne boce te opskrbni lanac sa sistemom gdje se otpad nikad ne stvara. Ove unikatne boce, napravljene od laganog, ali izdržljivog aluminija, dizajnirane su da se očiste, ponovno napune i iskoriste i dio su naše ambicije i cilja da budemo prvi u industriji.

Tide – Znamo da je čistoća bitna – za vas, vašu obitelj i naš planet, upravo zato smo stvorili Tide purclean: prvi deterdžent za pranje rublja na biljnoj bazi sa Tide snagom čišćenja. Nova Tide purclean boca je napravljena od nehrđajućeg čelika sa jednostavnom, čvrstom okretnom kapicom i mogućnošću   jednostavnijeg ulijevanja. Kada ostanete bez deterdženta, jednostavno stavite punjivu bocu u  vašu Loop torbicu i bit će očišćena, ponovno napunjena i spremna za ponovnu upotrebu. Formulirana za cijelu obitelj, Tide purclean u formuli nema boja i nježan je za osjetljivu kožu. Formula je napravljena na način da koristi obnovljiv elektricitet iz vjetra i šalje ga bez proizvedenog otpada, što čini Tide purclean planetarno osviještenim izborom, dizajniran s našom budućnosti u vidu.

Cascade – Kontinuirano tražimo načine kako učiniti vaše iskustvo bolje i osigurati da je ekološki prihvatljivo s našim novim izdržljivim pakiranjem. Kad ostanete bez Cascade ActionPacs jednostavno stavite punjivu bocu u vašu Loop torbicu, i bit će čist, steriliziran, ponovno napunjen i spreman za ponovnu upotrebu. Cascade Platinum ActionPacs čisti cjelodnevno skorenu hranu tako dobro da se može preskočiti pretpranje. To štedi preko 50 litara vode po pranju. Kada se to pomnoži sa svim korisnicima perilica posuđa koji koriste pretpranje, samo u Americi to može uštediti preko 56 milijardi litara vode.

Crest– Utire put za održive inovacije u vodicama za usta. Crest Platinum formula bez alkohola, peroksida i parbena osvježava vaš dah i štiti zube od mrlja. Crest Platinum biti će dostupan u lijepoj, punjivoj staklenoj boci sa čepom od nehrđajućeg čelika i silikonskom zaštitom. Osvježenje za korisnike koji koriste klasična pakiranja vodica za usta. To je razlog za smiješak.

Ariel – Znamo da je besprijekorna čistoća najbitnija – vama, vašoj obitelji i našem planetu, zato smo stvorili Ariel Pods, naš najinovativniji deterdžent za besprijekornu čistoću. Sada nudimo izdržljiv obiteljski paket Ariel Pods koji možete koristiti iznova i iznova. Kada ostanete bez deterdženta, jednostavno stavite paket koji se može ponovno napuniti u Loop torbicu i on će biti očišćen, steriliziran, ponovno napunjen i spreman za ponovnu uporabu. Nema više nošenja deterdženta iz trgovine i nema više ambalaže za odlaganje nakon što je rublje gotovo. Podloge Ariel 3in1 možete koristiti čak i na niskim temperaturama i postići Arielovu besprijekornu čistoću. Ariel Pods kapsule također sadrži 70% manje vode u usporedbi s  Ariel tekućim deterdžentom te su dizajnirane uzimajući u obzir našu budućnost.

Febreze – Pokazujući svoju kontinuiranu predanost brizi za okoliš, Febreze predstavlja svoju najnoviju inovaciju pod nazivom Febreze ONE u SAD-u i Zero% u Europi. Osvježivači zraka sostupni su putem Loop platforme jer dolazi u ambalaži koja se može ponovno koristiti i reciklirati. Febreze ONE / Zero% bez potisnog plina i bez teških parfema mogu se koristiti kao osvježivači zraka i tekstila (tkanine). Sa svojom formulom na bazi vode (90%) i patentiranom tehnologijom, koristeći Cyclodextrin, sastojak dobiven od kukuruznog škroba koji zadržava mirise, ne samo maskira mirise, nego ih neutralizira i uklanja iz zraka. Febreze je već dio programa recikliranja TerraCycle koji je reciklirao više od 1.000.000 komada Febreze ambalaže s odlagališta otpada širom svijeta.

* Izvor: internetska anketa, listopad 2017. Francuska i Ujedinjeno Kraljevstvo, pokazujući 63% od 221 ispitanika

Oral-B – Oral-B, vodeći inovator u Oral-Care-u već više od 50 godina, testirat će kružna rješenja za električne i klasične zubne četkice. On ulazi u Loop platformu s revolucionarnim izumom kategorije klasična-četkica: Oral-B CLIC, novi dizajn koji smanjuje plastični otpad kroz izdržljivu povezivu dršku izrađenu od jedinstvenog kompozitnog materijala, uglavnom temeljenog na vrhunskim mineralima i opremljenom jedinstvenim ClicFit ™ mehanizmom koji omogućuje potrošačima samo zamjenu glave četkice. Loop platforma će paralelno reciklirati rabljene glave klasičnih i električnih četkica za zube.

Gillette – Već više od 115 godina Gillette donosi preciznu tehnologiju i nenadmašne performanse proizvoda – poboljšavajući živote više od 800 milijuna ljudi širom svijeta. Na britvici Gillette Fusion5 ™ ProShield umjesto tradicionalne ambalaže nudimo vrhunsku putnu torbu za britvice, koju će potrošači moći zadržati uz svoj držač. Trajanje jedne zamjenske britvice dovoljno je za mjesec dana brijanja, a kada je vrijeme za nove, moguće ih je reciklirati kroz Loop torbicu.

Gillette Venus – Gillette Venus, svjetski brand broj 1 za brijanje za žene, poduzima još jedan korak koji vodi Gillette Venus prema viziji brenda 100% reciklirane ambalaže, kao i do trajnih i održivih proizvodnih rješenja koja oduševljavaju žene diljem svijeta. Gillette Venus potiče korištenje trajnih držača za britivce i ugrađenih sustava za recikliranje. Predstavljamo našu najnoviju inovaciju – Venus Platinum Extra Smooth britvicu. Posjeduje prvi Venus metalni držač, ergonomski oblikovan kako bi pojačao kontrolu tijekom brijanja i osigurao dugotrajnu uporabu u svakoj ženskoj rutini brijanja. Patrone su izrađene u kombinaciji s 5 visokokvalitetnih noževa u metalnom limu za višekratnu uporabu. Kada su spremne za promjenu, oštrice se jednostavno mogu staviti u Loop torbicu te će ih Loop prikupiti i reciklirati, a žene mogu naručiti nove.

Pampers i Always – Pampers i Always predani su održivosti okoliša i imaju bitnu ulogu u smanjenju plastičnog otpada i doprinosu gospodarstva. Pioniri smo u najboljim programima recikliranja proizvoda za higijenu, uključujući dječje pelene, higijenske uloške i obloge za žensku higijenu. S nama rabljeni proizvodi dobivaju novi život. Pampers i Always prvi su svjetski brandovi koji upijajućim solucijama za higijenu koriste Faterovu novu naprednu tehnologiju za recikliranje pelena. Fater je zajednički pothvat P&G-a i Angelini-ja te proizvodi Pampers i Always u Italiji. U okviru Loop-a prvi put ćemo testirati ovu tehnologiju s odabranim potrošačima u Francuskoj. Trajni i višekratni spremnik za AHPs bit će otpremljen na vaš kućni prag koji sadrži Pampers i Always proizvode. Kantica je posebno dizajnirana kako bi služila višestrukim namjenama – hermetički zabrtvljena i s ugljičnim filtrom koji ometa miris, lako rukovanje s okretnim vrhom za praktičnost i estetski dizajnirana da stane u svaki dom. Jednostavno stavite svoje iskorištene pelene i jastučiće. Kada je spremnik pun, možete zatražiti da se vaš spremnik očisti, sterilizira i dostavi vam se na kućni prag s novim Pampers i Always proizvodima. Upotrijebljeni apsorpcijski higijenski proizvodi bit će potom preusmjereni u postrojenja za recikliranje radi prerade.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.