Uz zajednički doručak u P&G-u raste zadovoljstvo zaposlenika

Zadovoljstvo zaposlenika u tvrtki Procter & Gamble jedan je od osnovnih preduvjeta za rast kompanije, zbog čega se svake godine provode istraživanje zadovoljstva zaposlenika nakon kojeg se rezultati analiziraju i prema njima kreiraju akcijski planovi kako bi se dodatno radilo na povećanju angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika.

Izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima potvrđuje, ove godine šesti put zaredom, certifikat Poslodavac Partner, kojim konzultantska kuća SELECTIO nagrađuje tvrtke koje dostižu standarde izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima od 2006. godine.

Fokus na zadovoljstvo i razvoj zaposlenika P&G je pokazao i tijekom krize vezane uz koronavirus kada je svim zaposlenicima omogućen rad od kuće, a u P&G-u su se dodatno fokusirali, među ostalim, i na online edukacije i radionice vezane uz nošenje sa stresom i posebnosti rada od kuće zaposlenika koji su roditelji. Beneficije koje kompanija inače nudi zaposlenicima također su prilagođene novonastalim okolnostima.

Kao jedan od benefita zaposlenici ističu i zajednički doručak koji se održava jednom mjesečno, kako bi se zaposlenike informiralo o novostima u proteklom periodu, ali i dodatno ohrabrilo i podsjetilo na važnost dvosmjerne komunikacije.

U postupku evaluacije svojih HR procesa za ovo priznanje, P&G je postigao vrlo visoke rezultate za svoje procese upravljanja učinkom zaposlenika, kao i za napore koje ulažu u njihovu edukaciju i usavršavanje. Tako, primjerice, svi zaposlenici P&G-a imaju svoj individualni razvojni plan, svi su rukovoditelji izravno uključeni u razvijanje svojih zaposlenika, te su u protekloj godini svi zaposlenici sudjelovali u barem jednoj neobaveznoj edukaciji, a svim je zaposlenicima kontinuirano na raspolaganju čak 12 platformi za online učenje.

P&G, unatoč tome što već godinama postiže izvrsne rezultate vezane za procese razvoja svojih zaposlenika, neprestano radi na dodatnom unapređenju tih procesa, pa su tako u protekloj godini razvili razvojni program za nove people managere u sklopu kojeg je i u potpunosti digitalizirani onboarding program, koji olakšava novim rukovoditeljima prilagodbu na novu ulogu i omogućuje im da se na strukturiran i kvalitetan način u potpunost upoznaju sa svojim novim radnim zadacima.

“Mislim da smo potvrdili da visoko kvalitetno iskustvo rada u našem uredu nije slučajno. Ovi rezultati kombinacija su globalnih procesa i kvalitetne prilagodbe hrvatskim uvjetima i organizacijskoj kulturi koju svi pažljivo njegujemo. No, nećemo stati ovdje – još uvijek ima prostora gdje možemo biti još bolji. Uostalom, to je i filozofija kompanije – uvijek želimo napredovati” , istaknula je Lana Zanne Latos, Direktorica za Hrvatsku i Sloveniju.

Uz naše standardne projekte koje razvijamo iz godine u godinu, pažljivo osluškujući povratne informacije zaposlenika, izdvojili bismo program za nove people managere koji je dobio izvrsne povratne informacije. Svi rukovoditelji istaknuli su kvalitetu edukacije koja ih je osnažila za preuzimanje najvažnije uloge; vođenja i razvoja ljudi, dok je dodatna potvrda kvalitete došla kroz veliki interes drugih P&G ureda koji su implementirali program u svoje obavezne procese. 

No, ono što nas čini najviše ponosnima je odgovor kompanije na neočekivane situacije s kojima smo se suočili u ovoj godini. Brzom prilagodbom svih procesa pokazali smo svojim ljudima da nam je njihova sigurnost, zdravlje i dobrobit na prvom mjestu, što je od presudne važnosti u kriznim situacijama. Ono čemu svjedočimo danas u organizaciji je jedna nova razina povjerenja, međusobne povezanosti i motivacije“, izjavila je Dina Baraković, Voditeljica ljudskih resursa.

Podijeli

Odgovori

Top