Poslovni planovi Heinekena Hrvatska i Karlovačke pivovare u Hrvatskoj bile su teme razgovara potpredsjednika HGK za međunarodne i EU poslove Želimira Kramarića s direktorom Odjela globalnih korporativnih odnosa Heineken Internationala Rolandom Verstappenom, predsjednicom Uprave Heineken Hrvatska Brankom Slaveskom te voditeljicom korporativnih komunikacija Ljudmilom Bratko Gašpić, u četvrtak, 16. srpnja, u HGK.
“Pivarska industrija u Hrvatskoj, s oko 23.000 izravno i neizravno zaposlenih, značajan je pokretač u poljoprivrednoj proizvodnji te u drugim djelatnostima. Osobito nas raduje što hrvatski turizam pruža značajne mogućnosti u proizvodnji i plasmanu pivarske industrije. Budući da je Hrvatska jedna od ključnih mediteranskih turističkih destinacija, HGK će dati punu potporu plasmanu domaćeg piva putem hrvatskog turizma“, kazao je Kramarić.
Na sastanku je iskazana potpora proizvođačima piva, u nastojanjima da se ojača pivarstvo u Hrvatskoj, i to putem poticaja domaćoj proizvodnji slada i hmelja te uzgoju agruma koji se koriste za proizvodnju radler-piva. HGK je istaknula reforme i svoju orijentiranost članicama, kako izravno, tako i putem komorskih udruženja, čime, naposljetku, pruža punu potporu hrvatskomu gospodarstvu. Heinken Hrvatska iskazao je veliki interes za uvođenje inovacija, istraživanje razvoja, energetsku efikasnost te zaštitu okoliša.
preneseno: www.hgk.hr