Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Plan Fiata i Chryslera – Alfa postaje luksuzni brand, talijanski BMW

Priča o Alfi, priča je puna žara u očima. Takve priče pričaju alfisti, čudnovati ljudi koji su u stanju zažmiriti na jedno, a često i na oba oka u mnogo čemu, samo da u garaži imaju Vrhunski Dizajn. Za tržište SAD-a trebat će više od neosporne ljepote – a tu Fiat i Chrysler kuju nove-stare planove…

Priča o Alfi, priča je puna žara u očima. Takve priče pričaju alfisti, čudnovati ljudi koji su u stanju zažmiriti na jedno, a često i na oba oka u mnogo čemu, samo da u garaži imaju Vrhunski Dizajn. Za tržište SAD-a trebat će više od neosporne ljepote – a tu Fiat i Chrysler kuju nove-stare planove…

Upravo su navedene manjkavosti i tehnički detalji razlog zbog kojeg Alfa Romeo nikada nije stao uz bok BMW-u, Volvu ili Audiju u premium klasi automobila. Premium klasa uvijek je značila premium kvalitetu, ne samo vrhunski dizajn. Alfa je negativnu percepciju počela mijenjati posljednjih deset godina – a vrhunac tehnološkog dostignuća iz Milana i Torina bilo je predstavljanje limuzine 159 u Njemačkoj – dokaz da Talijani osim dizajna imaju i kvalitetu.

Alfa preko bare – treća sreća?

1980 godine Fiat i Chrysler pokušali su talijansku limuzinu predstaviti Amerikancima. Potpisivanje ugovora prema kojem su se Alfe trebale prodavati u Chryslerovim prodajnim salonima odužio se do 1988. a posao je trajao tek tri godine. Povratak na tržište SAD-a pokušali su ponovo 1995. godine, očekivani uspjeh je izostao.

Danas ideju o ustoličenju Alfe kao ekskluzive linije za globalno tržište u djelo provodi Sergio Marchionne, izvršni direktor Fiata i Chryslera.

Alfa, ime koje nosi Fiatov brend

Marchionne želi od Alfe napraviti „talijanskog BMW-a“ luksuzni sportski brend koji će pokrivati tržište od limuzina do sportskih jurilica. Zaleđe Alfi držat će Fiatov i Chryslerov marketing za široku populaciju, kao i prodajna mreža Chryslera u SAD-u.

Alfa bi tako postala perjanica ujedinjenih talijansko-američkih brendova slično kao što je to Audi za Volkswagen grupu. Iako VW ima veliki broj brendova (Lamborghini, Škoda, VW, Bentley) Audi mu donosi polovicu prihoda. A ovo nije otkrivanje tople vode – Toyota ima Lexus, GM Cadillac, Ford Lincoln… Ideja luksuzne linije je testiranje tehnologija koje će se u sljedećim generacijama koristiti u automobilima za široke mase. Iza svega stoji profit, a on u luksuznom segmentu počinje s velikim „P“ – marža u ovoj klasi pet puta je veća od marže u nižim klasama!

Povrh svega snaga imena luksuznog brenda „vuče“ ostale brendove unutar kompanije. Sve su ovo razlozi zbog kojih Marchionne gleda prema tržištu SAD-a kao prema rješenju svojih briga. Ako talijanska ljepotica uđe pod kožu Amerikancima Fiat (a i Chrysler) moći će gledati prema sljedećoj točci na listi svojih želja – Opelu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.