Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Počinje Coca-Colin program Raise the Bar Youth u srednjim ugostiteljskim i turističkim školama diljem Hrvatske

Više od stotinu srednjih ugostiteljskih i turističkih škola diljem Hrvatske ima priliku sudjelovati u programu Raise the Bar Youth, čiji je cilj unaprijediti vještine i znanja učenika završnih razreda i uskladiti ih s potrebama poslodavaca u sektoru ugostiteljstva i turizma.

Više od stotinu srednjih ugostiteljskih i turističkih škola diljem Hrvatske ima priliku sudjelovati u programu Raise the Bar Youth, čiji je cilj unaprijediti vještine i znanja učenika završnih razreda i uskladiti ih s potrebama poslodavaca u sektoru ugostiteljstva i turizma. U sklopu ovog edukativnog programa, koji je pokrenula Coca-Cola HBC Adria, maturanti će učiti o komunikaciji i timskom radu, upoznati najnovije tehnike i trendove u ugostiteljstvu, otkriti što je to poslovno planiranje, kako pokrenuti vlastiti posao i savladati financijske osnove. 

Program je razvijen temeljem kvalitativnog istraživanje agencije Ipsos koje je pokazalo da upravo ove vještine i znanja do sada nisu bili dovoljno zastupljeni u redovnoj nastavi, a ujedno su iznimno važni za uspješnu karijeru u ugostiteljstvu. Istraživanje je provedeno među ravnateljima, nastavnicima, učenicima i bivšim učenicima ugostiteljskih škola u Hrvatskoj te je definirana vrsta dodatnih sadržaja potrebnih mladima koji će uskoro iz školskog sustava zakoračiti na tržište rada.

–  Coca-Cola HBC Adria nastoji poticati izvrsnost i povećati bazu kvalitetno obrazovane radne snage u hrvatskom ugostiteljstvu i turizmu u sklopu strateške platforme Raise the Bar. Od ove godine, uz postojeću Akademiju i Stipendije za talente koji imaju radnog iskustva, pokrenuli smo i treću sastavnicu projekta, Raise the Bar Youth, program namijenjen učenicima završnih razreda srednjih ugostiteljskih i turističkih škola. Vjerujemo kako će, učeći od najboljih stručnjaka i renomiranih profesionalaca hrvatskog ugostiteljstva, mladi steći vještine i samopouzdanje koji će im pomoći u izgradnji karijere i time doprinijeti daljnjem razvoju hrvatskog ugostiteljstva istaknuo je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.

Raise the Bar Youth sastoji se od pet online modula (Komunikacija, Rad u timu, Samozapošljavanje, Financijska pismenost i Poslovno planiranje) dostupnih na platformi kojom upravlja Hrvatski ured za kreativnost i inovacije (HUKI). Svaki modul predaje stručnjak tog područja, a potom profesionalac iz struke pokazuje kako to znanje primjenjuje u svakodnevnom radu. Tako će se sveučilišnim profesorima poput Davora Stankovića i Jelene Holenko Pirc pridružiti vodeći stručnjaci ugostiteljskog sektora, kao što su Marko Gajski, glavni kuhar restorana s Michelinovom zvjezdicom LD Korčula i Karlo Ferenčak, glavni barmen Noela, prvog i jedinog zagrebačkog restorana s Michelinovom zvjezdicom.

Tri škole, čiji će učenici u najvećem broju sudjelovati u programu te pritom ostvariti najbolje rezultate u kvizovima koji se rješavaju nakon odslušanih modula, bit će nagrađeni i masterclass predavanjem uživo, dok će najboljoj među njima biti dodijeljena i novčana nagrada za nabavu potrebne opreme i materijala za izvođenje nastave. 

Više informacija dostupno je na mrežnoj stranici projekta.


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.