Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Pogreške koje vam klijent ne oprašta

Ako ste u nečem doista pogriješili priznajte si to i poradite na odnosu s postojećim kljentima kako se greška ne bi ponovila.

Ako ste u nečem doista pogriješili priznajte si to i poradite na odnosu s postojećim kljentima kako se greška ne bi ponovila.

Nemate običaj gubiti klijente, a kada se to i dogodi, obično je riječ o pogrešnoj odluci klijenta. No sada ste izgubili važnog klijenta, a krivica je na vama i nemate ispriku – klijent je donio ispravnu odluku i to boli.

MojPosao piše o nekim pogreškama iz kojih možete puno naučiti o odnosu s klijentom:

1) Ne investirate u kratkoročna rješenja.

Dobro je što imate viziju i dugoročne planove. Klijenti, nažalost, ne moraju dijeliti vašu viziju. Iako trenutno radite na nečem što će za njih dugoročno biti bolje, oni svoje potrebe žele ispuniti odmah i ako to ne uspiju, potražit će drugog partnera.

Ako klijent ima poteškoća s nekom vašom uslugom, malo mu znači vaše obećanje da ćete ‘problem vrlo brzo riješiti’ kroz paket dugoročnih investicija. Osluškujte potrebe klijenta – ako je potrebno, kratkoročno investirajte kako biste poboljšali kvalitetu svoje usluge ili proizvoda. Nemojte računati na strpljenje klijenta, ako ste u mogućnosti reagirati odmah.

2) Ne ispunjavate obećanja? 

Klijenti su uglavnom vrlo strpljivi i razumni. Ipak, ukoliko im date obećanje koje niste ispunili, gubite povjerenje i kredibilitet. Nepoštivanje rokova naprosto nije prihvatljivo bez kvalitetne komunikacije i jasnog obrazloženja. Poštujte obećanja koja dajete. Ako niste u mogućnosti, obavezno to najavite  klijentu i pokušajte ispregovarati drugi rok.

3) Mislite da ste nedodirljivi.

Vi ste najbolja tvrtka u svojoj gospodarskoj grani i imate reputaciju. Klijenti su vam vjerni no, jesu li i zadovoljni vašim uslugama/proizvodima? Vjeran klijent oprostit će vam pogrešku. Zadovoljan klijent uvijek je otvoren za alternative – kada se pojavi nešto bolje, manje je rizično promijeniti partnera nego ostati uz vas. Kontinuirano gradite povjerenje i vjernost.

4) Slušajte.

Šutnja nije zlato. Tihi klijenti obično su nezadovoljni klijenti. Još je gore kada vam klijent jasno kaže što misli i što ga smeta, a vi ne poduzimate ništa. Uvijek slušajte i uvijek klijentu dajte odgovor na postavljeno pitanje ili zahtjev.

Ako ste izgubili klijenta i više ne možete vratiti njegovo povjerenje, realno sagledajte situaciju – detaljno preispitajte svoje odluke i postupke. Ako ste u nečem doista pogriješili priznajte si to i poradite na odnosu s postojećim kljentima kako se greška ne bi ponovila. Taštini u poslu nema mjesta.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.