Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Nagradne igre

Poklanjamo vam knjigu „Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja“

Dragi naši čitatelji, za kraj radnog tjedna pripremili smo vam ekonomski naslov iznimne kvalitete. Poklanjamo vam djelo „Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja“, autorice prof.dr.sc. Marije Tomašević Lišanin. Zbirka je to pomno odabranih tekstova i analiza o domaćim i inozemnim poslovnim subjektima te njihovim prodajnim i tržišnim izazovima na hrvatskoj i međunarodnoj poslovnoj sceni. Knjigu je osvojio Boris Spitzer.

Dragi naši čitatelji, za kraj radnog tjedna pripremili smo vam ekonomski naslov iznimne kvalitete. Poklanjamo vam djelo „Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja“, autorice prof.dr.sc. Marije Tomašević Lišanin. Zbirka je to pomno odabranih tekstova i analiza o domaćim i inozemnim poslovnim subjektima te njihovim prodajnim i tržišnim izazovima na hrvatskoj i međunarodnoj poslovnoj sceni. Knjigu je osvojio Boris Spitzer.

Detaljni opisi, dubinske analize, kvantitativni pokazatelji, grafičke ilustracije i problemska pitanja pomažu čitateljima shvatiti opisanu situaciju i izvući pouke za vlastito poslovanje. Kroz 23 prikazana poslovna slučaja, obuhvaćeni su gotovo svi relevantni sektori bavljenja prodajom i prodajnim poslovima, zajedno s pratećim organizacijskim i ljudskim pitanjima. Obujam 359 stranica.

Kako sudjelujem?

Poklanjamo jedan primjerak knjige “Profesionalna prodaja i pregovaranje”. Knjigu možete osvojiti ako točno odgovorite na pitanje: – “Na koliko je stranica napisana knjiga Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja?

Registrirajte se na portal Profitiraj.hr te nam na mail [email protected] pošaljite poruku naslova „Slučajevi“, točan odgovor na postavljeno pitanje, ime i prezime, korisničko ime i broj mobitela.

Svaki tjedan dijelimo vam nove naslove – prijave za „Profesionalna prodaja i pregovaranje?” primamo do 4. ožujka – zabavite se uz Profitiraj.hr.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.