Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Političari će vas uvjeravati da su baš za vas od 5. do 17. svibnja

DIP podsjeća da sudionici izbora u troškove izborne promidžbe moraju uvrstiti i one nastale prije početka službene izborne promidžbe, neovisno o tome s kojeg su računa ti troškovi podmireni, a odnose se na izborne materijale koji se upotrebljavaju i u vrijeme promidžbe

DIP podsjeća da sudionici izbora u troškove izborne promidžbe moraju uvrstiti i one nastale prije početka službene izborne promidžbe, neovisno o tome s kojeg su računa ti troškovi podmireni, a odnose se na izborne materijale koji se upotrebljavaju i u vrijeme promidžbe

Izborna promidžba za lokalne izbore, koji će se održati 19. svibnja, počinje na dan objave kandidacijskih lista i kandidata, 5. svibnja, a trajat će do 17. svibnja, izvijestilo je Državno izborno povjerenstvo (DIP). DIP napominje da sve radnje koje bi mogući izborni sudionici poduzimali u javnom predstavljanju prije Zakonom o lokalnim izborima određenog početka izborne promidžbe ne predstavljaju izbornu promidžbu u smislu tog zakona.

S obzirom na to da mediji izvještavaju o sve većem broju aktivnosti koje prema sadržaju i načinu iznošenja predstavljaju promidžbu zasad potencijalnih izbornih sudionika, u DIP-u ističu da se i takva promidžba, kada se provodi prije službene, mora pridržavati pravila i obveza Zakona o lokalnim izborima i Zakon o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe.

DIP podsjeća da sudionici izbora u troškove izborne promidžbe moraju uvrstiti i one nastale prije početka službene izborne promidžbe, neovisno o tome s kojeg su računa ti troškovi podmireni, a odnose se na izborne materijale koji se upotrebljavaju i u vrijeme promidžbe.

Primjerice, u slučajevima kada su plakati za izbornu promidžbu naručeni, izrađeni, postavljeni ili plaćeni s računa za redovito poslovanje izbornog sudionika prije početka izborne promidžbe, a nisu uklonjeni nakon njezina početka, ili kada je spot koji se emitira nakon 5. svibnja naručen, izrađen ili plaćen s tog računa prije početka izborne promidžbe. Isto vrijedi i za usluge agencija koje su osmislile promidžbu, u cjelini ili dijelom, a koje se koriste nakon početka službene promidžbe i naručene su, izrađene ili plaćene prije.

Financiranje izborne promidžbe će, s mjerodavnim izbornim županijskim, gradskim i općinskim povjerenstvima, nadzirati DIP, uključujući i moguće nepravilnosti ako kandidati kao dužnosnici županija, gradova i općina za promidžbu koriste sredstva proračuna tih jedinica, uredske prostorije, službena vozila, uredsku opremu i slično.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.