Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Posao preko Facebooka najviše traže u BiH, Srbija twitta, a Hrvati skeptični

Većina ispitanika koji se još školuju (58%) smatra da su društvene mreže dobar ‘kanal’ za traženje posla, ali da uspjeh potrage ovisi o vrsti mreže. Istog mišljenja je nešto manje od polovine nezaposlenih ispitanika (45%).

Većina ispitanika koji se još školuju (58%) smatra da su društvene mreže dobar 'kanal' za traženje posla, ali da uspjeh potrage ovisi o vrsti mreže. Istog mišljenja je nešto manje od polovine nezaposlenih ispitanika (45%).

U pronalazak posla putem društvenih mreža najviše vjeruju ispitanici koji se školuju, pokazalo je ispitivanje koje je proveo portal MojPosao za vrijeme trajanja 3. regionalnog Virtualnog dana karijera i znanja (od 10. do 17. listopada 2012.) u suradnji s vodećim portalima za oglašavanje poslova u Bosni i Hercegovini i Srbiji, Posao.ba i Infostud.com.

Najviše nade u pronalazak posla preko društvenih mreža polažu ispitanici koji se školuju iz Bosne i Hercegovine (28%). Manje optimistični su ispitanici iz Srbije (17%) i Hrvatske (13%).

Također, nezaposleni stanovnici iz Bosne i Hercegovine (24%) u najvećoj mjeri smatraju da su društvene mreže ‘zgodne’ za traženje posla. Svega 14% ispitanika iz Hrvatske i 13% iz Srbije smatra da se posao može naći i na taj manje formalan način.

Bilo da su zaposleni (83%), nezaposleni (85%) ili se još školuju (85%), najviše hrvatskih ispitanika ima profil na najvećoj društveni mreži Facebooku.

Većina ispitanika koji se još školuju (58%) smatra da su društvene mreže dobar ‘kanal’ za traženje posla, ali da uspjeh potrage ovisi o vrsti mreže. Istog mišljenja je nešto manje od polovine nezaposlenih ispitanika (45%).

Negativno stajalište prema traženju posla putem društvenih mreža ima 25% nezaposlenih ispitanika i 20% onih koji se školuju.

Tek 14% nezaposlenih ispitanika i 13% onih koji se školuju smatra da su sve društvene mreže prikladne za traženje posla, a 17% nezaposlenih i 9% ispitanika koji se školuju nemaju mišljenje o ovoj temi.

Istraživanje je pokazalo da se društvene mreže prvenstveno koriste za povezivanje s obitelji, prijateljima i poznanicima, a zatim za praćenje informacija iz stručnih područja ili područja interesa. Tek mali udio ispitanika (14% zaposlenih, 10% nezaposlenih i 7% ispitanika koji se školuju) prepoznaje društvene mreže kao alat za izgradnju osobnog brenda.

Facebook je vodeća društvena mreža i u Srbiji te Bosni i Hercegovini. Ukupno gledajući, Facebook najviše koriste ispitanici iz Bosne i Hercegovine –  95% zaposlenih i 93% nezaposlenih ispitanika ima svoj profil.

Neovisno o radnom statusu ili o tome školuju li se ili ne, ispitanici iz Bosne i Hercegovine u najmanjoj mjeri koriste Linkedin – tek 17% zaposlenih, 12% nezaposlenih i 7% ispitanika koji se školuju ne koriste ovu  društvenu mrežu.

Po korištenju Twittera prednjači Srbija – 25% zaposlenih, 20% onih koji se školuju i 19% nezaposlenih ispitanika ima Twitter profil.

Tek 10% zaposlenih ispitanika iz Srbije i 7% njih iz Bosne i Hercegovine koristi društvene mreže s ciljem izgradnje osobnog brenda. U usporedi sa susjedima, Hrvati u najvećoj mjeri koriste društvene mreže u svrhu izgradnje osobnog brenda (14%).

Gledajući ukupan broj ispitanika u regiji, najviše njih koristi društvene mreže kako bi ostali u kontaktu s prijateljima, poznanicima i obitelji ili pronašli nove kontakte.

Neovisno o radnom statusu i zemlji iz koje dolaze, velika većina ispitanika ‘vodi računa’ o sadržaju objava na društvenim mrežama, no nezaposleni ispitanici iz Bosne i Hercegovine u tome prednjače. Njih čak 96% pazi na svoje objave na društvenim mrežama.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.