Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Posao preko Facebooka najviše traže u BiH, Srbija twitta, a Hrvati skeptični

Većina ispitanika koji se još školuju (58%) smatra da su društvene mreže dobar ‘kanal’ za traženje posla, ali da uspjeh potrage ovisi o vrsti mreže. Istog mišljenja je nešto manje od polovine nezaposlenih ispitanika (45%).

Većina ispitanika koji se još školuju (58%) smatra da su društvene mreže dobar 'kanal' za traženje posla, ali da uspjeh potrage ovisi o vrsti mreže. Istog mišljenja je nešto manje od polovine nezaposlenih ispitanika (45%).

U pronalazak posla putem društvenih mreža najviše vjeruju ispitanici koji se školuju, pokazalo je ispitivanje koje je proveo portal MojPosao za vrijeme trajanja 3. regionalnog Virtualnog dana karijera i znanja (od 10. do 17. listopada 2012.) u suradnji s vodećim portalima za oglašavanje poslova u Bosni i Hercegovini i Srbiji, Posao.ba i Infostud.com.

Najviše nade u pronalazak posla preko društvenih mreža polažu ispitanici koji se školuju iz Bosne i Hercegovine (28%). Manje optimistični su ispitanici iz Srbije (17%) i Hrvatske (13%).

Također, nezaposleni stanovnici iz Bosne i Hercegovine (24%) u najvećoj mjeri smatraju da su društvene mreže ‘zgodne’ za traženje posla. Svega 14% ispitanika iz Hrvatske i 13% iz Srbije smatra da se posao može naći i na taj manje formalan način.

Bilo da su zaposleni (83%), nezaposleni (85%) ili se još školuju (85%), najviše hrvatskih ispitanika ima profil na najvećoj društveni mreži Facebooku.

Većina ispitanika koji se još školuju (58%) smatra da su društvene mreže dobar ‘kanal’ za traženje posla, ali da uspjeh potrage ovisi o vrsti mreže. Istog mišljenja je nešto manje od polovine nezaposlenih ispitanika (45%).

Negativno stajalište prema traženju posla putem društvenih mreža ima 25% nezaposlenih ispitanika i 20% onih koji se školuju.

Tek 14% nezaposlenih ispitanika i 13% onih koji se školuju smatra da su sve društvene mreže prikladne za traženje posla, a 17% nezaposlenih i 9% ispitanika koji se školuju nemaju mišljenje o ovoj temi.

Istraživanje je pokazalo da se društvene mreže prvenstveno koriste za povezivanje s obitelji, prijateljima i poznanicima, a zatim za praćenje informacija iz stručnih područja ili područja interesa. Tek mali udio ispitanika (14% zaposlenih, 10% nezaposlenih i 7% ispitanika koji se školuju) prepoznaje društvene mreže kao alat za izgradnju osobnog brenda.

Facebook je vodeća društvena mreža i u Srbiji te Bosni i Hercegovini. Ukupno gledajući, Facebook najviše koriste ispitanici iz Bosne i Hercegovine –  95% zaposlenih i 93% nezaposlenih ispitanika ima svoj profil.

Neovisno o radnom statusu ili o tome školuju li se ili ne, ispitanici iz Bosne i Hercegovine u najmanjoj mjeri koriste Linkedin – tek 17% zaposlenih, 12% nezaposlenih i 7% ispitanika koji se školuju ne koriste ovu  društvenu mrežu.

Po korištenju Twittera prednjači Srbija – 25% zaposlenih, 20% onih koji se školuju i 19% nezaposlenih ispitanika ima Twitter profil.

Tek 10% zaposlenih ispitanika iz Srbije i 7% njih iz Bosne i Hercegovine koristi društvene mreže s ciljem izgradnje osobnog brenda. U usporedi sa susjedima, Hrvati u najvećoj mjeri koriste društvene mreže u svrhu izgradnje osobnog brenda (14%).

Gledajući ukupan broj ispitanika u regiji, najviše njih koristi društvene mreže kako bi ostali u kontaktu s prijateljima, poznanicima i obitelji ili pronašli nove kontakte.

Neovisno o radnom statusu i zemlji iz koje dolaze, velika većina ispitanika ‘vodi računa’ o sadržaju objava na društvenim mrežama, no nezaposleni ispitanici iz Bosne i Hercegovine u tome prednjače. Njih čak 96% pazi na svoje objave na društvenim mrežama.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.