U izvješću iz 2013. Godine, Oxford Economics je otkrio kako poduzeća koja više troše na poslovna putovanja u vrijeme recesije imaju više profite od onih koji režu troškove putovanja. Za svaki dolar uložen u putovanja, u prosjeku imaju 9,50 dolara prihoda i 2,90 dolara profita. 57% čelnika u ovome istraživanju reklo je kako rezanje ovakvih troškova šteti kompaniji. 4% je izjavilo kako rezanja pomažu.
Postoji dobar razlog zašto su poslovna putovanja dokazano važna kada su poduzeća na dnu. Sastanci “oči u oči” učinkovitiji su u ugovaranju novih poslova i održavanju veza, nego li je to u slučaju Skype poziva, konferencijskog poziva ili e-maila, tvrdi Barry Wellman, profesor sociologije na Sveučilištu u Torontu, a autor Networked: The New Social Operating System.
Profesor Wellman je proučavao različite načine komunikacije i zaključio kako komunikacijom “oči u oči“ dobivamo puno više informacija jedni o drugima. Govor tijela, pokreti pa i sami način rukovanja govore puno o nama. Istina je da na Skype ili videokonferencija nude mogućnosti čitanja emocija, no nikada neće zamijeniti sastanak. Jednostavno je to uži oblik komunikacije u kojemu je nemoguće uključiti cijelu dvoranu i neizbježna šaputanja među ljudima.
Istraživanje je također pokazalo kako su većina prvih poslovnih kontakata započela klasičnim sastankom ili susretom na nekoj konferenciji. Dobro, možda je e-mail bio inicijalan.
Unatoč rezanju troškova, većina rukovoditelja svjesna je važnosti susreta “oči u oči“. 82% ispitanika je izjavilo kako su se s poslovnim partnerima bolje razumjeli nakon susreta uživo.