Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Poslovna putovanja i rezanje troškova

Postoji dobar razlog zašto su poslovna putovanja dokazano važna kada su poduzeća na dnu

putovanja

U izvješću iz 2013. Godine, Oxford Economics je otkrio kako poduzeća koja više troše na poslovna putovanja u vrijeme recesije imaju više profite od onih koji režu troškove putovanja. Za svaki dolar uložen u putovanja, u prosjeku imaju 9,50 dolara prihoda i 2,90 dolara profita. 57% čelnika u ovome istraživanju reklo je kako rezanje ovakvih troškova šteti kompaniji. 4% je izjavilo kako rezanja pomažu.

Postoji dobar razlog zašto su poslovna putovanja dokazano važna kada su poduzeća na dnu. Sastanci “oči u oči” učinkovitiji su u ugovaranju novih poslova i održavanju veza, nego li je to u slučaju Skype poziva, konferencijskog poziva ili e-maila, tvrdi Barry Wellman, profesor sociologije na Sveučilištu u Torontu, a autor Networked: The New Social Operating System.

Profesor Wellman je proučavao različite načine komunikacije i zaključio kako komunikacijom “oči u oči“ dobivamo puno više informacija jedni o drugima. Govor tijela, pokreti pa i sami način rukovanja govore puno o nama. Istina je da na Skype ili videokonferencija nude mogućnosti čitanja emocija, no nikada neće zamijeniti sastanak. Jednostavno je to uži oblik komunikacije u kojemu je nemoguće uključiti cijelu dvoranu i neizbježna šaputanja među ljudima.
Istraživanje je također pokazalo kako su većina prvih poslovnih kontakata započela klasičnim sastankom ili susretom na nekoj konferenciji. Dobro, možda je e-mail bio inicijalan.
Unatoč rezanju troškova, većina rukovoditelja svjesna je važnosti susreta “oči u oči“. 82% ispitanika je izjavilo kako su se s poslovnim partnerima bolje razumjeli nakon susreta uživo.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.