Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Poslovno novinarstvo između etike i zarade

Poslovno novinarstvo između etike i zarade , knjiga novinara i urednika Ante Gavranovićau kojoj analizira značenje i ulogu poslovnog novinarstva u današnjem globaliziranom svijetu, predstavljena je u zagrebačkom Novinarskom domu.

Poslovno novinarstvo između etike i zarade , knjiga novinara i urednika Ante Gavranovićau kojoj analizira značenje i ulogu poslovnog novinarstva u današnjem globaliziranom svijetu, predstavljena je u zagrebačkom Novinarskom domu.

Knjigu (342 str.) su predstavili recenzent Guste Santini, predsjednik uprave “Končara” Darinko Bago, glavni urednik “Poslovnog dnevnika” Darko Markušić te autor.Upozoravajući kako analize pokazuju da je poslovno novinarstvo dočekalo globalno financijsko tržište potpuno nespremno te se priklonilo “mainstrem mišljenjima i praksi”, Gavranović je rekao kako je važno održati vjerodostojnost medija i novinara.”Ne mogu novinari biti glavni nositelji sustava upozorenja, niti je to njihova funkcija, ali moraju imati dovoljno znanja i hrabrosti ukazivati na anomalije pojava u društvu, pri čemu su financijske i gospodarske vijesti od posebnog interesa”, naglasio je.

Potrebna stručna nadogradnja
Smatra kako poslovnom novinarstvu nedostaje stručno znanje na području financijskih tržišta i financijske tržišne politike, a posebno u spoznaji o kompleksnom umrežavanju financijskih tržišta, realnog gospodarstva i politike.”Najnovija kriza upozorila je na potrebu dodatne stručne dogradnje i specijalizacije na tom području”, ocijenio je Gavranović, istaknuvši kako svjetsko gospodarsko okruženje traži i treba, možda više nego ikada ranije, kvalitetno poslovno novinarstvo, bez obzira na sve praktične, etičke i uredničke potrebe i teškoće.Na važnost znanja i kriterija upozorio je i Darinko Bago podsjetivši na Gavranovićeve riječi kako je izlaz iz sadašnje situacije u znanju. “Što ljudi više znaju i što su skloniji pridržavati se određenih pravila biti će lakše i gospodarstvu i poslovnom novinarstvu”, rekao je Bago.Napominjući kako je globalizacija temeljena na neoliberalizmu možda još u većoj mjeri prisutna u medijima nego u gospodarstvu, Santini je ocijenio kako su, nažalost, neki novinari postali dio lobija koji ne želi dobro ni čovjeku ni Zemlji.

Kapital određuje što je važno
“Kapital danas određuje što su informacije i kud one idu”, rekao je Santini, ukazujući na potrebu vraćanja novinarstva na one norme koje predstavljaju trajnu vrijednost.Navodeći kako je Gavranovićeva knjiga “Poslovno novinarstvo između etike i zarade” treća knjiga objavljena u “Poslovnoj biblioteci”, Markušić je kazao kako je ona izvrstan prikaz ključnih zbivanja na ekonomskoj sceni u Hrvatskoj i u svijetu te pomaže razumijevanju na koji način funkcioniraju mediji.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.