Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Potrošači u Hrvatskoj među najpesimističnijima u svijetu

Potrošači u Sjedinjenim Državama iskazali su u trećem tromjesečju najveći optimizam u šest godina, a snažno je poboljšano i povjerenje potrošača u Europi, uključujući Hrvatsku, iako su hrvatski potrošači i dalje među najvećim pesimistima, pokazalo je globalno istraživanje tvrtke Nielsen.

Potrošači u Sjedinjenim Državama iskazali su u trećem tromjesečju najveći optimizam u šest godina, a snažno je poboljšano i povjerenje potrošača u Europi, uključujući Hrvatsku, iako su hrvatski potrošači i dalje među najvećim pesimistima, pokazalo je globalno istraživanje tvrtke Nielsen.

Globalni indeks povjerenja potrošača, koji izrađuje globalna istraživačka tvrtka Nielsen, u trećem je tromjesečju ostao nepromijenjen u odnosu na prethodna tri mjeseca, na 94 boda, dok je u usporedbi s istim razdobljem prošle godine uvećan za dva boda.

Vrijednost toga indeksa ispod 100 bodova pokazuje ipak da je povjerenje među potrošačima i dalje relativno slabo.

Američki su potrošači u skupini razvijenih gospodarstava iskazali najveći optimizam, uz rast odgovarajućeg indeksa povjerenja na najvišu razinu u šest godina, od 94 boda, zahvaljujući poboljšanim izgledima za zapošljavanje i osobne financije.

U toj skupini poboljšano su povjerenje iskazali i potrošači u Njemačkoj i Velikoj Britaniji.

U cijeloj Europi povjerenje potrošača zabilježilo je najizrazitije poboljšanje na tromjesečnoj razini od prvog tromjesečja 2010., uz skok odgovarajućeg indeksa na tri boda.

Portugal se pritom ističe i kao zemlja s najznačajnijim poboljšanjem u svjetskim razmjerima, sa skokom odgovarajućeg indeksa za čak 22 boda.

Ta je europska zemlja ipak i dalje u skupini najslabijih potrošačkih tržišta u svijetu, koju još čine i Italija, Grčka i Francuska.

“U Europi bilježimo promjenu ozračja budući da su tamošnje vlade napore s oštrih mjera štednje preusmjerile mjerama za rast gospodarstva. Premda je oporavak i dalje neujednačen, mnogi potrošači, poglavito u zemljama poput Njemačke i Velike Britanije (s 92 i 87 bodova), stječu dojam da je najgore prošlo”, tumači Venkatesh Bala, glavni ekonomist u The Cambridge Groupu, u sastavu Nielsena.

Hrvatska bilježi 48 bodova, kao i Grčka, i na začelju je svjetske ljestvice, premda je indeks u usporedbi s drugim tromjesečjem poboljšan za tri boda.

Lošije su od Hrvatske Italija i Slovenija, s po 47 bodova, te Mađarska, sa 45 bodova, čiji su potrošači najveći pesimisti na globalnoj razini, premda je i kod njih poboljšano povjerenje u odnosu na drugo tromjesečje.

U Nielsenu navode da su u globalno istraživanje po prvi put uključili Sloveniju i Srbiju.

Tvrtka Nielsen provela je online anketu među više od 30.000 potrošača na 60 tržišta u razdoblju između 14. kolovoza i 6. rujna.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.