Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Potrošači u Hrvatskoj su među najpesimističnijima u svijetu

Potrošači u Hrvatskoj su među najpesimističnijima u svijetu

Ako je vjerovati istraživanju koje je provela kompanija Nielsen, potrošači u Hrvatskoj su među najpesimističnijima u svijetu. Indeks povjerenja potrošača u Hrvatskoj zadržao se u posljednjem prošlogodišnjem tromjesečju na razini prethodna tri mjeseca, od 49 bodova što je u odnosu na kraj 2013. porast za pet bodova.

U Europi je povjerenje potrošača krajem prošle godine oslabilo u odnosu na prethodna tri mjeseca, uz pad indeksa za dva boda, na 76 bodova.Tako su jedino Danci iskazali blagi optimizam na kraju prošle godine, uz vrijednost indeksa od 103 boda. U Njemačkoj, Švicarskoj i Velikoj Britaniji raspoloženje među potrošačima balansira na granici optimizma i pesimizma, uz vrijednosti indeksa u rasponu od 98 do 94 boda.

Istraživanje obuhvaća ukupno 60 zemalja širom svijeta a Hrvatska je u skupini zemalja s najnižim vrijednostima indeksa, zajedno s Južnom Korejom (48 bodova) i Italijom (45 bodova). Najveći su optimizam na kraju prošle godine iskazali potrošači u Indiji (129 bodova) te Indonezija i Filipini (po 120 bodova). Vrijednosti indeksa do 100 bodova iskazuju pesimizam, a one više optimizam.

Napisao

Pročitajte još:

Izdvojeno

U novom izvješću PwC-a navodi se da potrošači počinju prihvaćati tehnologije 4IR pa se 90 % njih koristi najmanje jednom od tih tehnologija.

Industrija

Potrošači iz temelja mijenjaju način na koji definiraju i koriste svoj životni prostor.

Komunikacija

Kreativni tim kompanije Ketchum, jedne od vodećih globalnih konzultantskih kuća u području komunikacija, istraživao je bezgranične mogućnosti virtualne realnosti (VR). Baš kao što je...

Financije

Promjene potrošačkih cijena i dalje se oblikuju unutar okvira koje određuje nekoliko osnovnih značajki: prepolovljene cijene sirove nafte na svjetskom tržištu i smanjene cijene...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.