Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Povećajte osobnu učinkovitost

Najvažnije u osobnoj učinkovitosti jest da dođete do dnevne liste sa popisom svih dnevnih aktivnosti koje morate napraviti s tim da uvijek počnete raditi i rješavati najvažnije aktivnosti prema onim manje bitnima.

Najvažnije u osobnoj učinkovitosti jest da dođete do dnevne liste sa popisom svih dnevnih aktivnosti koje morate napraviti s tim da uvijek počnete raditi i rješavati najvažnije aktivnosti prema onim manje bitnima.

Ako ste nalik većini ljudi u današnje vrijeme, preplavljeni ste s previše posla koji morate obaviti u premalo vremena. Razlika između onih koji obave sve na vrijeme i onih koji ne je u postavljanju prioriteta. Uspješni prvo riješe najveći i najteži zadatak, a neuspješni se bave nebitnim stvarima.

Ako morate obaviti dva posla, prvo obavite teži. Ključ postizanja boljih rezultata i veće produktivnosti leži u razvoju navike rješavanja najvažnijih obveza, prije svega ostalog. Jasnoća je najvažniji koncept u osobnoj produktivnosti. Razlog broj jedan iz kojeg ljudi rade brže i učinkovitije jest taj što su im prioriteti apsolutno jasni. Glavni razlog zašto ljudi oklijevaju i zašto im nedostaje motivacije je u tome što im nije jasno što trebaju točno učiniti, kojim redosljedom i zašto.

Da biste tome doskočili napravite sljedeće:

–    Načinite listu svih aktivnosti što ćete morati učiniti kako biste ostvarili svoje ciljeve
–    Postavite rok  za ostvarenje
–    Pretvorite listu u plan
–    Planirajte svaki dan unaprijed
–    Odmah djelujte prema svom planu

Posložite sve svoje aktivnosti prema prioritetima i važnostima. Razmišljate o kraju i radite unatrag. Pomognite si s pitanjima:

–    Kakve su posljedice ispunjavanja i neispunjavanja ovih zadataka:
____________________________________________________________________
–    Koja bi aktivnost svakodnevno imala najveći učinak na moj rezultat i poslovni uspjeh?
____________________________________________________________________
–    Moje snage. Što radim dobro i s lakoćom?
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
–    Moje slabosti. Na čemu moram poraditi i usavršiti?
____________________________________________________________________

–    Koja bi vještina ako je još razvijem i upotrijebim na dobar način mogla imati najveći pozitivan uspjeh na moj posao?
____________________________________________________________________

–    Kako me vide kolege? Koje moje osobine i vještine najviše hvale? ___________________________________________________________________

Kada ste napravili listu koristite metodu ABCDE i svaku aktivnost označite odgovarajućim slovom.

A – moram učiniti, jako važno
B  – trebam učiniti, važno je (nikad ne prelazite na B zadatke dok niste završili sve A zadatke )
C – bilo bi dobro da učinim, ovi zadaci nemaju nikakve veze s najvažnijim aktivnostima, neki zaostaci koji nisu bitni
D – deligirati drugima, prepustite sve one aktivnosti koje mogu napraviti i drugi kako biste imali više vremena za A zadatke
E – eliminirati, neki zadatak koji je nekad bio važan, a danas više nije

Zatim popis aktivnosti podijelite po listama:

–     glavna lista
_____________________________________________________________________
–    mjesečna lista
_____________________________________________________________________
–    tjedna lista
_____________________________________________________________________
–    dnevna lista
_____________________________________________________________________

Najvažnije u osobnoj učinkovitosti jest da dođete do dnevne liste sa popisom svih dnevnih aktivnosti koje morate napraviti s tim da uvijek počnete raditi i rješavati najvažnije aktivnosti prema onim manje bitnima.


Napisao

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.