Na grafičko će oglašavanje Facebook zaraditi 5,3 milijarde dolara – predviđa Brezak Brkan, vlasnik konzultantske tvrtke Accumen Connect i glavni urednik portala Netokracija.
Prednost Facebooka je što je lakše targetirati ciljnu skupinu, lakše se dolazi do fanova i znatno je lakša konverzija korisni u – kupca smatra Grbačić, a glavni urednik Netokracije kaže da potencijal i mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama leže u ciljanju korisnika sa specifičnim informacijama i ciljanju sadržaja.
U Hrvatskoj ova se društvena mreža sve više koristi za oglašavanje, ali se grafički materijali ne prilagođavaju niti se tekst posebno piše kako bi bio primamljiv, a to je veliki propust u oglašavanju napomenuo je Brezak Brkan.
Žalosno je vidjeti neke kompanije organiziraju nagradne igre na “lajkanje” što je Facebook zabranio iz izuzetno dobrih razloga (ponajviše laka manipulacije) i to je prvi “zakon” Facebooka upozorio je Grbačić.
Daljnji smjer razvoja, po riječima vlasnika Accumen Connect, je prilagođavanje oglasa pojedinim korisnicima, pri čemu će najveću korist imati oglašivači koji testiraju svoje oglase i spremni su eksperimentirati kako bi dugoročno profitirali.
Čak ni recesija neće omesti daljnji razvoj smatra Daniel Ackermann – suvlasnik tvrtke iStudio, jer rezultati za klijenta i dalje su jako dobri stoga se očekuje daljnji rast budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama. U vrijeme recesije kompanije traže nove oblike oglašavanja preko kojih će se za manje novca postići jednake ili bolje rezultate, a Facebook je takav kanal zaključio je suvlasnik iStudija.
I na kraju, očekivanja stručnjaka za digitalno oglašavanje na Facebooku su “rast, rast i još malo rasta”.
Business.hr
