Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Prednosti oglašavanja i PR-a na Facebooku. Što se smije, a što ne smije raditi

U 2012. godini Facebook će prijeći Google po vrijednosti displaya odnosno grafičkog oglašavanja. Koje su prednosti oglašavanja i odnosa s javnošću na Facebook-u. U nastavku prenosimo najvažnije komentare i razmatranja stručnjaka o razvoju digitalnog oglašavanja na Facebooku.

U 2012. godini Facebook će prijeći Google po vrijednosti displaya odnosno grafičkog oglašavanja.

U 2012. godini Facebook će prijeći Google po vrijednosti displaya odnosno grafičkog oglašavanja. Koje su prednosti oglašavanja i odnosa s javnošću na Facebook-u. U nastavku prenosimo najvažnije komentare i razmatranja stručnjaka o razvoju digitalnog oglašavanja na Facebooku. U 2012. godini Facebook će prijeći Google po vrijednosti displaya odnosno grafičkog oglašavanja.

Na grafičko će oglašavanje Facebook zaraditi 5,3 milijarde dolara – predviđa Brezak Brkan, vlasnik konzultantske tvrtke Accumen Connect i glavni urednik portala Netokracija.

Prednost Facebooka je što je lakše targetirati ciljnu skupinu, lakše se dolazi do fanova i znatno je lakša konverzija korisni u – kupca smatra Grbačić, a glavni urednik Netokracije kaže da potencijal i mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama leže u ciljanju korisnika sa specifičnim informacijama i ciljanju sadržaja.

U Hrvatskoj ova se društvena mreža sve više koristi za oglašavanje, ali se grafički materijali ne prilagođavaju niti se tekst posebno piše kako bi bio primamljiv, a to je veliki propust u oglašavanju napomenuo je Brezak Brkan.

Žalosno je vidjeti neke kompanije organiziraju nagradne igre na “lajkanje” što je Facebook zabranio iz izuzetno dobrih razloga (ponajviše laka manipulacije) i to je prvi “zakon” Facebooka upozorio je Grbačić.

Daljnji smjer razvoja, po riječima vlasnika Accumen Connect, je prilagođavanje oglasa pojedinim korisnicima, pri čemu će najveću korist imati oglašivači koji testiraju svoje oglase i spremni su eksperimentirati kako bi dugoročno profitirali.

Čak ni recesija neće omesti daljnji razvoj smatra Daniel Ackermann – suvlasnik tvrtke iStudio, jer rezultati za klijenta i dalje su jako dobri stoga se očekuje daljnji rast budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama. U vrijeme recesije kompanije traže nove oblike oglašavanja preko kojih će se za manje novca postići jednake ili bolje rezultate, a Facebook je takav kanal zaključio je suvlasnik iStudija.

I na kraju, očekivanja stručnjaka za digitalno oglašavanje na Facebooku su “rast, rast i još malo rasta”.

Business.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.