Prihodi Yahooa u proteklom su tromjesečju iznosili 1,08 milijardi dolara, što predstavlja 4,6-postotni pad u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Pad prihoda povezuje se sa sporazumom na području internetskog pretraživanja koji je potpisao s Microsoftom.
Na rezultate poslovanja velikim dijelom utječe sve žešća konkurencija s kojom se Yahoo suočava. Najveći rivali su mu Google i Facebook.
Googleova neto dobit u drugom tromjesečju skočila za 36 posto, na 2,51 mld. dolara
Unatoč padu prihoda, Yahoo je povećao neto dobit za 11 posto u odnosu isto razdoblje prošle godine, na 237 milijuna dolara.
Izvršna direktorica Carol Bartz ocijenila je rezultate poslovanja za drugo tromjesečje kao “mješavinu dobrih, poticajnih, ali istodobno i nezadovoljavajućih” kretanja.
Analitičari su mišljenja da najnoviji rezultati pokazuju da će Yahoo teško moći promijeniti sadašnje stanje u skorije vrijeme.
– Pokušavaju riješiti mnoge aktualne probleme, ali nažalost dok ih rješavaju, već dolaze novi – rekao je Ben Schachter iz Macquire Researcha.