Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Prijavite se na 2. FUL KULTURNO natječaj i osvojite 10.000 kn!

FUL KULTURNO natječaj za najbolji projekt u kulturi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.

FUL KULTURNO natječaj za najbolji projekt u kulturi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.

Cilj natječaja FUL KULTURNO je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali.

Natječaj FUL KULTURNO otvoren je do 1. rujna 2019.

Putem online obrasca prijaviti se mogu: promocije, predstavljanja, festivali, izdvojena događanja u kojima postoji otvoren prostor za povećanje aktivnosti brendiranja. Važan preduvjet je budžetni prag do 30.000,00 kuna uložen u organizaciju i provedbu prijavljenog projekta te činjenica da je projekt barem jednom održan.

Nakon izglasavanja stručnog žirija, natječaj će iznjedriti pet finalista i jednog pobjednika koji će osvojiti FUL KULTURNO statuu i nagradu od 10.000,00 kuna. Nagrada će biti dodjeljena na Superbrands GALA događanju krajem studenog 2019.

Prva FUL KULTURNO nagrada dodjeljena je 2017. godine, a osvojila ju je književnica, teoretičarka kulture i znanstvenica Jasna Horvat za događaj u kulturi “Hepening Vilijun”.

„Nagradom FUL KULTURNO brendiranje se uvodi u kulturu kao ocjena usuglašenosti izvedbe i prikazana umijeća, a uz korištenje neznatnih sredstava. Takvim plemenitim poticajem vraća se povjerenje u kulturu i njezinu snagu pa i potrebnost. Ako sam mogla sanjati nagradu kojom bi Hepening Vilijun bio nagrađen bila bi to nagrada koja financijsko ograničenje pretvara u prednost. FUL KULTURNO ohrabruje da i nadalje ostvarujemo nemoguće“, izjavila je Jasna Horvat, autorica teksta prvonagrađenog događaja 2018. godine. 

Josipa Mijoč, producentica prvonagrađenog događaja 2018. godine, nadovezala se:

„Ocjenjivanje i nagrađivanje niskobudžetnih događaja u kulturi potiče kreativnost i inovativnost. Nagrađenim Hepeningom Vilijun pokazali smo da se skromnim sredstvima može ostvariti prestižan kulturni događaj, a nagrada FUL KULTURNO potvrdila je da smo na pravom putu.“

Sve informacije o natječaju i projektu FUL KULTURNO dostupne su na linku:

http://www.fulkulturno.com/nagrada/.

Dodatne upite o natječaju moguće je poslati na [email protected].


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.