‘Web marketing’ – 27. i 28. 01. 2014.
Opis seminara:
upoznavanje sa svim aspektima web-marketinga
web stranica, web trgovina, SEO, SEM, SMM,
kontekstualno oglašavanje, banner oglašavanje, mobilno oglašavanje, newsletter marketing
‘Web stranica’ (pisanje za web) – 3. i 4. 02. 2014.
Opis seminara:
pisanje za web – oblikovanje teksta, koje elemente koristimo za oblikovanje teksta
sadržaji za web – najčešće greške u oblikovanju sadržaja, dobri i loši primjeri iz prakse
uređivanje sadržaja
osnove web dizajna, html-a, Photoshopa te CMS-a i UX-a
‘Web trgovina’ (e—commerce) – 10. i 11. 02. 2014.
Opis seminara:
web-trgovina (eng. web shop) – osnova online prodaje
planiranje vlastitog e-commerce poslovanja
sustavi za upravljanje web-trgovinom
web-plaćanje
‘Optimizacija web stranica za tražilice’ (Search Engine Optimization – SEO) – 17. i 18. 02. 2014.
Opis seminara:
on-site optimizacija vlastite web stranice
off-site optimizacija – metodologija (eng. link building)
dozvoljene i nedozvoljene SEO metode
‘Kontekstualno oglašavanje’ (Search Engine Marketing – SEM) – 24. i 25. 02. 2014.
Opis seminara:
kontekstualno oglašavanje na platformi Google Adwords
otvaranje i upravljanje Adwords računom
vođenje Adwords kampanje
optimizacija Adwords kampanje
‘Analiza web stranica’ (Google Analytics) – 3. i 4. 03. 2014.
Opis seminara:
analiza uspješnosti vlastitog web-poslovanja uz analitički alat Google Analytics
mjerenje uspješnosti web-marketinga
upoznavanje web-potrošača
izrada izvještaja
‘Marketing društvenih medija’ (Social Media Marketing – SMM) – 10. i 11. 03. 2014.
Opis seminara:
Facebook, Twitter, Linkedin, …
vođenje interesne skupine (potrošača) kroz društvene mreže
upravljanje tržišnom markom na webu
moderni e-PR
‘E-mail marketing’ (newsletter) – 17. i 18. 03. 2014.
Opis seminara:
web-marketing uz newsletter
prikupljanje baze e-mail kontakata
stvaranje sadržaja newsletter-a i mjerenje učinkovitosti
odabir newsletter sustava za upravljanje e-mail marketing kampanjama
‘Web-PR’ (online odnosi s javnošću) – 24. i 25. 03. 2014.
Opis seminara:
razlika između odnosa s javnošću i marketinga
funkcija promocije i prodaje
mjerenje rezultata (ROI) u odnosima s javnošću
TRAJANJE: Svaki seminar traje dva dana, 10 školskih sati. Održava se ponedjeljkom i utorkom od 17 – 21h.
MJESTO ODRŽAVANJA: Ilica 107 ((Event centar Ilica 107).
CIJENA: Cijena dvodnevnog seminara od 10 školskih sati iznosi 1600 kuna, a online PRIJAVE su otvorene! Odobravamo popust na 2 ili više seminara.
KONTAKT: Za sva dodatna pitanja, pišite na [email protected]
