Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Blog zona

Procesi promjena u poduzetništvu (1): Početak

Iako to nije nikakva novost (dobro, u Hrvatskoj prilično i jest ali da se ne zavaravamo da mi u Hrvatskoj ‘otkrivamo toplu vodu’) cjelokupan proces upravljanja ljudskim potencijalom u organizaciji uglavnom je nerazumljiv ljudima izvan struke, ponajprije mislim upravljačkim strukturama i to je najveći razlog zašto njegova implementacija u manjim organizacijama ‘šteka’. NE-predznak (ne-znanje, ne-razumijevanje, ne-odobravanje…) značilo je, znači i značit će samo jedno, NEusklađivanje sa stvarnim stanjem. Iliti sindrom žmirenja. Žmirim i ne vidim što mi se pred očima događa. Žmirite li i dok vozite ili pješačite? Ili gledate što se oko vas događa da bi izbjegli nezgode i stigli do cilja. A žmirite kad se radi o vašem poslovanju i ljudima jer mislite da sve znate?

Čime god se bavili poduzetnicima je jedno uvijek zajedničko, a to je potencijal. Imaju kupce kojima nešto prodaju (proizvod/usluga) dakle trebaju misliti na tržišni potencijal i zaposlenike koji su im potrebni da bi svoje ideje/proizvode/usluge plasirali na tržište, odnosno ljudski potencijal. Većina podrazumijeva da se ovom prvom treba posvetiti više nego drugom. A zapravo je istina da ovaj drugi utječe na ovaj prvi! Govorim zapravo o SWOT analizi potencijala koja daje izvrstan pregled stanja organizacije i (ne)iskorištenih resursa. Koristi li vaša organizacija svoju swot analizu, ili žmirite dok vozite, a gledajući današnji tempo vrlo vjerovatno poduzetnički vozite brzo.

Tržište danas je kao proljetno vrijeme, vrlo vrlo ćudljivo. Da bismo opstali svaki dan učimo i prilagođavamo se različitim promjenama na koje uglavnom nemamo utjecaj. Vrlo često to radimo i nesvjesno ili instiktivno. Što je dobar pokazatelj da smo prilagodljivi no često i kočnica jer nemamo osjećaj da se nešto mijenja. Jeli to točno? Vi ste isti danas kao i prije mjesec dana, godinu, dvije…? Baš isti?

Edukaciju pokreće znatiželja i nužan je proces poslovanja 21. stoljeća. Znači krenimo od edukacije što je cilj i ovog članka. Čitate ga jer ste znatiželjni, možda vas ispočetka i ne zainteresira ali nešto ćete u svakom slučaju naučiti. Ako ništa drugo, ima li korisnih informacija u tekstu ili ne. Svaka nova informacija utječe na nas kao osobe. Mijenjaju se kupci, njihove potrebe, njihove navike… Isto tako mijenja se i radna snaga, njihove potrebe, njihove navike…sve se mijenja.

Mislite li da vi trebate/možete ostati imuni na te promjene..?

Pročitajte još:

Poduzeća

I da, uspješno mlado poduzetništvo postoji i u Hrvatskoj. Pokazuju to i brojke Wespa Spaces coworking i uredskih prostora u Zagrebu.

Lifestyle

U pokretanju vlastitog posla, novi poduzetnici prvo se zapitaju gdje pribaviti novac, a jednom kada je ta prepreka riješena, ostaje pitanje koje su to...

Edukacija

Klub Alpbach Hrvatska je raspisao natječaj za dodjelu stipendija za prestižni Europski Forum Alpbach.

Ljudski resursi

Cilj Projekta je promovirati značaj poduzetničkog ponašanja među mladim pravnicima/cama te ukazivati na specifične izazove s kojima se oni susreću u zrelim fazama razvoja...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.