Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Procter&Gamble pomaže najranjivijim skupinama i onima koji pomažu u teškim trenucima

Procter&Gamble ide korak dalje u nastojanjima da olakša pružanje pomoći tijekom pandemije koronavirusa i ublažavanje posljedica potresa u Zagrebu i okolici.

Procter&Gamble ide korak dalje u nastojanjima da olakša pružanje pomoći tijekom pandemije koronavirusa i ublažavanje posljedica potresa u Zagrebu i okolici. Kompanija koja donosi proizvode milijunima kućanstava diljem svijeta ubrzava korake kako bi ostvarila ključnu misiju: poboljšanje kvalitete svakodnevnog života. Svijet se trenutačno bori protiv pandemije Covid-19 i pomoć je najprije potrebna ranjivim skupinama te organizacijama koje među prvima odgovaraju na poziv u pomoć.

  • Ukupan zbroj donacija u Hrvatskoj iznosi 415 000 kuna.
  • 160.000 kuna je novčano donirano, a više od 255.000 kuna u proizvodima.
  • Kako bi se što učinkovitije pomoglo najranjivijim skupinama, P&G surađuje s dugogodišnjim partnerima, Hrvatskim Crvenim križem i UNICEF-om. Kao dio suradnje, kompanija je donirala proizvode svojih robnih marki Jar, Gillette, Head & Shoulders, Pantene, Old Spice, Blend-a-med, Oral B i Pampers onima koji prvi odgovaraju na kriznu situaciju.
  • P&G je Crvenom križu uputio donacije u nekoliko navrata, a odnose se na pomoć u borbi protiv koronavirusa kao i u nastojanjima da se olakša život pogođenima potresom 22. ožujka. UNICEF-u su donirani proizvodi robnih marki Pampers i Oral-B.
  • P&G je tijekom pandemije stavio svoje resurse na raspolaganje brojnim organizacijama diljem svijeta s ukupnom donacijom koja prelazi 15 milijuna dolara.

Tvrtka Procter&Gamble godinama podupire ciljane napore za pomoć žrtvama prirodnih katastrofa i humanitarnih kriza djelujući i globalno i lokalno. U Hrvatskoj je tijekom pandemije i potresa P&G napravio iskorak donirajući proizvode, ali i novac humanitarnim organizacijama poput Crvenog križa i UNICEF-a.

Pomaganje je dio sustavnog pristupa i naše korporativne filozofije. Želimo biti tu za zajednice čiji smo dio, u dobru i u zlu. Za istinsko povezivanje su potrebne godine, a sada kada ove zajednice trebaju našu potporu mi činimo sve kako bismo pomogli“, izjavila je je Lana Zanne Latos, generalna direktorica Procter&Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju. „P&G zapravo čini ono što i uvijek čini tijekom humanitarnih kriza. Naš cilj ostaje isti: naše robne marke pomažu ljudima koji su najviše pogođeni krizama, ali i onima koji pomažu“, dodaje.

Kako bi ostvarila svoj cilj i što učinkovitije pomogla ljudima u potrebi, kompanija je posvećena dugoročnom radu s partnerskim organizacijama.

Procter&Gamble je jedan od dugoročnih partnera Hrvatskog crvenog križa. Već nekoliko godina radimo zajedno kako bismo olakšali tegobe ponajprije djeci i obiteljima koje su najteže pogođene. P&G je također uključen u pružanje pomoći jer preživjelima donira svoje proizvode. Ni ovoga puta nije bilo drugačije jer je kompanija odmah odgovorila na zaštitu od širenja koronavirusa u Hrvatskoj. Sretni smo jer znamo da uvijek možemo računati na Procter&Gamble i zajedno ponuditi pomoć“, izjavila je Nina Tenjer, voditeljica Odjela za socijalno-humanitarnu djelatnost i razvoj volonterstva u zagrebačkom Crvenom križu.

U suradnji s Hrvatskim Crvenim križem kompanija je donirala proizvode koji su podijeljeni pojedincima i institucijama koje također skrbe za ljude u potrebi diljem zemlje. Pomoć i donacija P&G-a je podijeljena socijalno ugroženom stanovništvu koje koristi pomoć Socijalnog dućana Crvenog križa grada Zagreba, osobama koje su se uslijed potresa u Zagrebu ostale bez domova i koje su smještene u SD Cvjetno naselje i stanovnicima koji su najviše pogođeni potresom. Putem Hrvatskog crvenog križa potrebitima su već donirane Oral-B četkice za zube, Blend-a-med paste za zube, Head&Shoulders šamponi, Always ulošci, Pampers pelene, Jar deterdžent za posuđe, Gillette proizvodi za brijanje, kao i Ariel deterdžent za rublje. Kao partner Hrvatskog Crvenog križa Procter&Gamble će pomoći i u nabavi mobilnog centra za pružanje prve pomoći za kojeg je izdvojeno 160.000 kuna.

Kompanija je izdvojila 15 milijuna dolara kako bi pomogla u borbi protiv pandemije i njenih posljedica diljem svijeta. P&G je donirao milijun dolara Međunarodnoj Federaciji Crvenog križa i Crvenog polumjeseca (IFRC) te društvima Crvenog križa i Crvenog polumjeseca u Europi.

Više o P&G-jevoj predanosti u borbi protiv krize izazvane koronavirusom doznajte ovdje: https://us.pg.com/covid19/.


Pročitajte još:

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ekonomija

U posljednje četiri godine Hrvatska je sagradila 83,72 kilometra novih cesta, što je ključno za unapređenje logističke infrastrukture.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.