U Njemačkoj je u listopadu registrirano 256.775 novih automobila, 20 posto manje nego u istom mjesecu lani. Time je nastavljen trend pada 11. mjesec zaredom, iako sporijim tempom nego u prvoj polovini godine.
Podaci za listopad ukazuju tako na povratak prodaje otprilike na razine iz listopada 2008., kao i oporavak u odnosu na pad prodaje po stopama od 27 do 34 posto u razdoblju između ožujka i kolovoza.
Španjolci na razini devedesetih
Francuska je u listopadu također zabilježila pad prodaje novih automobila, i to za 18,7 posto na godišnjoj razini. Španjolski pak podaci ukazuju na pad od 37,6 posto, na razine posljednji puta zabilježene devedesetih godina prošlog stoljeća.
Ključni je faktor pada prodaje u Europi ukidanje državnih poticaja za kupnju novih, ekološki prihvatljivijih automobila, koji su prošle godine bili snažan motor prodaje u Njemačkoj. Stoga sektor u ovoj godini bilježi osjetno slabije rezultate.
