Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Prodaja automobila – u Njemačkoj pad usporava, Španjolska rekordno loše

Udruženje njemačke automobilske industrije VDA priopćilo je da bi ove godine na njemačkom tržištu trebalo biti prodano nešto više od 2,9 milijuna vozila, što je više nego što je navedeno u prethodnoj prognozi ali i dalje znatno manje nego u 2009. U VDA očekuju da će se prodaja u ovoj godini smanjiti za 23 posto u odnosu na 2009., što je u oštroj suprotnosti s trendovima u gospodarstvima u nastajanju poput Brazila, Kine i Indije.

Udruženje njemačke automobilske industrije VDA priopćilo je da bi ove godine na njemačkom tržištu trebalo biti prodano nešto više od 2,9 milijuna vozila, što je više nego što je navedeno u prethodnoj prognozi ali i dalje znatno manje nego u 2009. U VDA očekuju da će se prodaja u ovoj godini smanjiti za 23 posto u odnosu na 2009., što je u oštroj suprotnosti s trendovima u gospodarstvima u nastajanju poput Brazila, Kine i Indije.

U Njemačkoj je u listopadu registrirano 256.775 novih automobila, 20 posto manje nego u istom mjesecu lani. Time je nastavljen trend pada 11. mjesec zaredom, iako sporijim tempom nego u prvoj polovini godine.

Podaci za listopad ukazuju tako na povratak prodaje otprilike na razine iz listopada 2008., kao i oporavak u odnosu na pad prodaje po stopama od 27 do 34 posto u razdoblju između ožujka i kolovoza.

Španjolci na razini devedesetih

Francuska je u listopadu također zabilježila pad prodaje novih automobila, i to za 18,7 posto na godišnjoj razini. Španjolski pak podaci ukazuju na pad od 37,6 posto, na razine posljednji puta zabilježene devedesetih godina prošlog stoljeća.

Ključni je faktor pada prodaje u Europi ukidanje državnih poticaja za kupnju novih, ekološki prihvatljivijih automobila, koji su prošle godine bili snažan motor prodaje u Njemačkoj. Stoga sektor u ovoj godini bilježi osjetno slabije rezultate.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.