Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Prodaja različitim generacijama – strategije za uspjeh

Od „tihe generacije“ do „generacije Alpha“, svaka grupa ima različite vrijednosti, komunikacijske stilove i ponašanja pri kupnji koje tvrtke, (a i samozaposleni profesionalci) moraju uzeti u obzir kada nude svoje proizvode ili usluge.

Na današnjem raznolikom tržištu teško se istaknuti. Ponude nikad nije bilo kao sada što znači da kupci nikad nisu imali više izbora. Kod velikog izbora dolaze i veliki problemi, pa svakako pomaže razumijevanje jedinstvenih karakteristika i preferencija različitih generacija, odnosno ključno je za učinkovitu prodaju i marketinške strategije.

Od „tihe generacije“ do „generacije Alpha“, svaka grupa ima različite vrijednosti, komunikacijske stilove i ponašanja pri kupnji koje tvrtke, (a i samozaposleni profesionalci) moraju uzeti u obzir kada nude svoje proizvode ili usluge.

Svaka generacija ima svoje specifičnosti

1. Tiha generacija (1925.-1945.):

Tiha generacija doživjela je značajne povijesne događaje, poput Drugog svjetskog rata. Unatoč njihovoj dobi, nemojte pretpostavljati da su otporni na promjene ili tehnologiju.

2.  Baby Boomer generacija (1946.-1964.):

Baby boomeri cijene iskustvo i mogu ih odbiti prodajne taktike koje izgledaju ulizivački.

3. Generacija X (1965-1979):

Kao prva generacija koja je odrastala uz tehnologiju, generacija X-a je tehnički pismena i preferira kombinaciju online i offline komunikacije.

4.  Milenijalci (1980.-1994.):

Milenijalci, koji često ostavljaju dojam kao da su rođeni s daljinskim upravljačem u ruci, cijene personalizirane i autentične poruke, online i offline.

5. Generacija Z (1995.-2012.):

Generacija Z vrlo je vizualna i dobro reagira na privlačan, multimedijski sadržaj.

6. Generacija Alpha (2013.-2025.):

Čak i u mladoj dobi, generacija Alpha dobro se nosi s tehnologijom (pa štogod mi mislili o tome) i očekuje besprijekorno digitalno iskustvo.

7 ključnih savjeta

Stručnjak za prodajnu komunikaciju Ante Mihaljević donosi vrijedne savjete s kojima ćete voditi uspješnu prodajnu komunikaciju koje “prolaze” kod kupaca svih generacija. 

  1. Personalizacija: Prilagodite svoj prodajni pristup jedinstvenim preferencijama i potrebama svakog kupca.
  2. Autentičnost: Izgradite povjerenje kroz iskrene i transparentne interakcije.
  3. Vrijednosti: jasno komunicirajte vrijednost koju vaš proizvod ili usluga donosi kupcu.
  4. Izgradnja odnosa: Ulažite u dugoročne odnose temeljene na povjerenju i međusobnom razumijevanju.
  5. Prilagodljivost: Budite fleksibilni u prilagođavanju svojih prodajnih taktika kako biste zadovoljili različite potrebe različitih kupaca.
  6. Prihvatite tehnologiju: Iskoristite digitalne alate za pojednostavljenje prodajnog procesa i poboljšanje komunikacije s kupcima.
  7. Kontinuirano učenje: Informirajte se i neprestano razvijajte svoje vještine kako biste ostali ispred konkurencije u prodajnom okruženju koje se stalno razvija.


Ante Mihaljević, iskusni trener za poslovnu komunikaciju, kombinira profesionalnost i humor kako bi vodio pojedince i tvrtke do trajnog uspjeha, kako u poslovnom, tako i u privatnom okruženju.

Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.