Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Prosječne cijene poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj niže za 5,6 posto

Prosječne cijene poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj u drugom tromjesečju ove godine bile su manje u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje za 5,6 posto, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku. Na taj pad utjecale su cijene žive stoke i peradi koje su niže za 12,2 posto, dok su cijene biljnih proizvoda pale za 1,8 posto.

Prosječne cijene poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj u drugom tromjesečju ove godine bile su manje u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje za 5,6 posto, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku. Na taj pad utjecale su cijene žive stoke i peradi koje su niže za 12,2 posto, dok su cijene biljnih proizvoda pale za 1,8 posto.

Statistički podaci o cijenama proizvoda biljne proizvodnje pokazuje da su najviše pale cijene maslinovog ulja koje su u drugom tromjesečju ove u odnosu na isto lanjsko razdoblje bile manje za 14,1 posto.

Cijene vina bile su niže za 11,8 posto, a niže nego u drugom tromjesečju lani bile su i cijene krmiva, za 7,6 posto, industrijskog bilja, za 6,8 posto, kao i cijene cvijeća i sadnica, za 0,5 posto.

Povrće skuplje za 11 posto

Najviše su pak u drugom tromjesečju ove u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje porasle cijene povrća, za 11 posto.

Porasle su i cijene krumpira i to za 9,7 posto, dok su cijene žitarica više za 2,2 posto, a voća za 1,5 posto.

Cijene svinja niže za 21,5 posto

Po podacima DZS-a, cijene žive stoke i peradi u drugom su tromjesečju ove godine bile niže nego u istom razdoblju lani za 12,2 posto, pri čemu su najviše pale cijene svinja, za 21,5 posto, a najmanje, za 1,2 posto, cijene peradi.

Cijene stočnih proizvoda u drugom su tromjesečju na godišnjoj razini pale za 0,2 posto, a statistika pokazuje da su cijene konzumnih jaja pale za 6,7 posto, dok su cijene mlijeka porasle za 0,3 posto.

Cijene energije i maziva rasle za 24,4 posto

Podaci o cijenama dobara i usluga za tekuću uporabu u poljoprivrednoj proizvodnji (input I) pokazuju rast na godišnjoj razini u drugom tromjesečju od 1,5 posto.

Pritom su najviše porasle cijene energije i maziva, za 24,4 posto, dok su najviše pale cijene sjemena i sadnog materijala, za 9,8 posto.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.