Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Prvi dojam

Imate sedam sekundi da biste ostavili dobar dojam na one s kojima stupate u kontakt. Mnoga istraživanja pokazuju da će vas procijeniti i kao poslovnog partnera i kao privatnu osobu u prvih nekoliko sekundi prvog susreta.

Imate sedam sekundi da biste ostavili dobar dojam na one s kojima stupate u kontakt. Mnoga istraživanja pokazuju da će vas procijeniti i kao poslovnog partnera i kao privatnu osobu u prvih nekoliko sekundi prvog susreta.

Vaš govor tijela i vaš izgled izravno će djelovati na vašu dopadljivost, uvjerljivost, simpatičnost i što je najvažnije na to kako će vas doživjeti drugi.

Imate sedam sekundi da biste ostavili dobar dojam na one s kojima stupate u kontakt. Mnoga istraživanja pokazuju da će vas procijeniti i kao poslovnog partnera i kao privatnu osobu u prvih nekoliko sekundi prvog susreta. Prvi se dojam pamti i uzima se kao mjerilo za svaku buduću komunikaciju. Zbog toga se često kaže da ne postoji druga šansa za popravak prvog dojma.

U trenutku kada upoznamo neku osobu u našoj se podsvijesti mnogo toga događa. Zvuči li vam ovo poznato? „Imam neki čudan osjećaj. Ne sviđa mi se ta osoba. Ne mogu točno reći što.“ „Intuicija mi govori da kod njega nešto ne štima.“

Prilikom prvog susreta s nekom osobom aktiviraju se milijuni neurona. Na koga me ona podsjeća? Što je na njoj posebno? Što mi je na njoj poznato? Jedan od načina na koji kategoriziramo druge ljude ovisi i o tome smatramo li osobu visoko ili nisko pozicioniranom u društvu, uspješnom ili neuspješnom, privlačnom ili neprivlačnom, brine li osoba o svom tjelesnom izgledu ili ne. Primjećujemo simbole i ukrase koje je osoba odabrala: broševi, značke, ogrlice, prstenje, sat, šminka, naočale, tetovaže, piercing i ostalo.

Sve to uočavamo, filtriramo i gotovo istog trenutka spremamo u određene ladice. Na kraju nam naš unutarnji glas govori da li nekog prihvaćamo i da li nam se sviđa ono što vidimo ili ne. To je trenutačna procjena koja je gotovo uvijek trajana i rijetko se kada predomislimo. Činjenica je da većinu ljudi smještamo u „da“ i „ne“ ladice. Neki možda nisu privlačni, ali imaju ukusa i stila ili „ono“ nešto što nam se sviđa. Sve ovo, a komunikacija zapravo još nije ni započela. Nitko nikoga još nije ni pozdravio. Nemamo pojma tko je ta osoba, a mi smo već sebi rekli da, ne ili možda. Ovaj se proces događa kod svakoga.

Ovisno o tome smatraju li vas ljudi privlačnima, imati ćete više ili manje uspjeha u poslu, karijeri, odnosima i svim drugim aspektima života. Nažalost, nije pošteno, ali tako je. To pokazuju brojne zanimljive studije o tjelesnom izgledu. Većina muškaraca prvo primjeti žensko tijelo. Zatim primjećuje njezino lice. Većina žena prvo primjećuje muškarčevo lice, a zatim njegovo tijelo. Zanimljivo je primjetiti da su privlačni ljudi, za razliku od ostalih puno opušteniji i samouvjereniji u društvu. To je posljedica toga što im njihova okolina nesvjesno pripisuje pozitivne osobine.

Razni testovi pokazuju da privlačni ljudi nemaju ni bolje ni lošije ocjene i rezultate od neprivlačnih ljudi. Tjelesni izgled igra veliku ulogu samo kad je ocjenjivanje subjektivno.

Neverbalna komunikacija je gotovo uvijek nesvjesna komunikacija. Neverbalna komunikacija i tjelesni izgled čine 90 % komunikacije. Vaša odjeća, šminka, vaš nakit ili sat, vaše čarape i cipele, vaš kaput, vaše naočale i sve ostalo što pridonosi vašem izgledu može ostvariti ili raskinuti poslovnu suradnju ili vezu, prije nego što uopće izustite i jednu jedinu riječ.

Rijetki su savršeni ljudi (ukoliko uopće postoje), ali gotovo svatko može utjecati na svoj izgled, primjereno se odijevati u skladu s prigodom, savršeno hodati i izgledati najbolje za poslovnu večeru, poslovni sastanak ili prijateljsko druženje. Budite uvijek nasmijani i time svoje lice učinite privlačnijim.

Zapamtite, ništa nije prodano bez kupca. Postavite se stoga, na trenutak, u položaj kupca i upitajte se bi li vas itko želio kupiti? Da, vas. Budući da se u svakom trenutku na neki način prodajete nekoj osobi ili skupini, želite se istaknuti. Da biste se uspješno prodali morate od sebe učiniti najpoželjniji paket. Stoga, razmislite o sebi kao o paketu koji predočujete okolini, i o njegovom sadržaju i omotu. Sadržaj i omot trebali bi ići ruku pod ruku. Sadržaj je ono što ste iznutra. Osobnost koja sjaji iz vaših očiju, riječi koje izražavaju vaše misli i ideje, vaša spremnost da slušate, vaš entuzijazam, vaši stavovi i vaše vrijednosti. Omot je vaša vanjska pojavnost; vaša čistoća, vaša njegovanost, tjelesna težina, odjeća koju nosite i način na koji ju nosite, držanje koje zauzimate, cipele u kojima hodate. Omot je vaša samo-prodaja. Naš vanjski odraz mora potpuno održavati osobine koje želimo prodati drugima tj. omot mora biti u skladu sa sadržajem paketa.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.