Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Prvi ovogodišnji lav iz Cannesa stiže u Nedelišće za kampanju „Priča koja vrijedi svakog slova“

Na najprestižnijem festivalu posvećenom komunikacijskoj industriji, kampanja „Priča koja vrijedi svakog slova“ za klijenta Marodi, pod vodstvom agencije Bruketa&Žinić&Grey i uz sudjelovanje Komunikacijskog laboratorija nagrađena je nagradom Cannes Lions. 

Na najprestižnijem festivalu posvećenom komunikacijskoj industriji, kampanja „Priča koja vrijedi svakog slova“ za klijenta Marodi, pod vodstvom agencije Bruketa&Žinić&Grey i uz sudjelovanje Komunikacijskog laboratorija nagrađena je nagradom Cannes Lions. 

U okviru kampanje, ručno je napravljena zbirka od pet knjiga, a svaka knjiga sadrži točan broj slova za stihove jedne Međimurske popevke u obliku abecedne tjestenine za juhu.

“U ovoj kampanji nije riječ samo o tjestenini, niti o pjevanju tradicijskih pjesama. Ovo je kampanja koja govori o pripadanju i ljubavi: ljubavi prema svojoj obitelji, prijateljima i onom malom dijelu svijeta koji smatrate svojim”, naglasio je Nikola Žinić, voditelj kampanje ispred agencije Bruketa&Žinić&Grey te dodao: „Iza ove jednostavne, a genijalne kampanje stoji veliki tim. Držeći u ruci malu kutiju s točnim brojem slova jedne popevke osjećate pažnju koju smo joj pridali i tako materijalizirali krhkost baštine koja nam lako može izmaći ako ne brinemo o njoj.“

Festival Cannes Lions održava se od 1954. godine, osvajanje nagrade na ovom festivalu smatra se vrhuncem priznanja u komunikacijskoj industriji. Naglasak je na radovima koji imaju značajan utjecaj na društvo, kulturu i ekonomiju. Tjestenina iz Nedelišća ovom nagradom postala je inspiracija svim malim brendovima da je svjetski uspjeh moguć uz strast i predanost.

Antun Marodi, ispred tvrtke Marodi izjavio je: „Želja nam je bila dati doprinos lokalnoj zajednici i to smo uspjeli proglašenjem Dana međimurske popevke. Kampanju smo pokrenuli s mišlju da tradiciju možemo najbolje čuvati kada ju prenosimo i živimo. Nagrada iz Cannesa značajno je priznanje kampanji, našem radu i svakako nas posebno veseli. Najveća zahvala našim zaposlenicima, ali i svim partnerima na projektu, posebno Zajednici hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije (HKUUMŽ) i Međimurskoj županiji.“

Na inicijativu lokalnog proizvođača tjestenine Marodi, pod kampanjom „Priča koja vrijedi svakog slova“, i Zajednice hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije (HKUUMŽ), 28. studeni proglašen je Danom međimurske popevke. Upravo tog datuma 2018. godine međimurska popevka uvrštena je na UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva.


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.