Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Prvi puta od studenog 2010. zamjećen pad očekivanja u pogledu budućih dohodaka

Razloge pada indeksa povjerenja potrošača možemo potražiti u obilju negativnih vijesti koje pristižu iz EU te makroekonomskih prognoza nastavljanja recesije u Hrvatskoj i u 2012 godini.

Razloge pada indeksa povjerenja potrošača možemo potražiti u obilju negativnih vijesti koje pristižu iz EU te makroekonomskih prognoza nastavljanja recesije u Hrvatskoj i u 2012 godini.

GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio je u prosincu pad od 12.5% – sa 42.40 na 37.10 bodova i time prekinuo raniji kratkoročni trend stagnacije.

Komponenta koja mjeri sklonost potrošnji pada već tri mjerenja za redom i nalazi se na svojem povijesnom minimumu od 43.0 bodova – nešto ispod vrijednosti vrijednosti od 43.4 koju je imala u svibnju 2010. Komponente indeksa koje mjere ocjenu sadašnjeg financijskog stanja te očekivanja u pogledu dohotka zabilježile su osjetan pad, za razliku od prethodnog mjerenja kada su zabilježile lagani rast.

Pad indeksa povjerenja potrošača odražava recesijska očekivanja stanovništva pri čemu se po prvi puta od studenog 2010. zamjećuje pad očekivanja u pogledu budućih dohodaka. Razloge pada indeksa povjerenja potrošača možemo potražiti u obilju negativnih vijesti koje pristižu iz EU te makroekonomskih prognoza nastavljanja recesije u Hrvatskoj i u 2012 godini.

Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) RH. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu ekonomskog ciklusa.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.