Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Prvi trgovački centar osmišljen za susjedstvo

Karakterizirat će ga jedinstvena i moderna arhitektura, igra svjetla s vanjske strane te prozračno inovativni i originalni prostori u unutrašnjosti koji će se uklopiti u lokalno okruženje i doprinijeti svojom atraktivnošću.

Karakterizirat će ga jedinstvena i moderna arhitektura, igra svjetla s vanjske strane te prozračno inovativni i originalni prostori u unutrašnjosti koji će se uklopiti u lokalno okruženje i doprinijeti svojom atraktivnošću.

Izgradnja Point shopping centra, prvog trgovačkog centra osmišljenog za susjedstvo, bliži se kraju, a ova investicija od 50 milijuna eura u Zagrebačkom naselju Vrbani predstavit će poznate brendove poput Lindexa, Benettona, Nexta i Konzuma.

Point shopping center otvorit će svoja vrata stanovnicima zapadnog dijela Zagreba krajem ljeta. Na ukupnoj površini od oko 40,000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže s garažom, u centru će se nalaziti preko 50 trgovina s gotovo 13,000 četvornih metara bruto prodajne površine i 500 parkirnih mjesta. Neki od ključnih brendova koji će se naći u centru su: Konzum, Benetton, Next i Lindex.

Sonae Sierra, tvrtka specijalizirana za trgovačke centre zaslužna za izgradnju projekta, a Bluehouse Capital, investitor projekta, zadovoljni su razvojem izgradnje i brendovima koji će se nalaziti unutar centra. Igor Hržić iz tvrtke Bluehouse Capital istaknuo je: „Završni koraci u izgradnji projekta Point shopping center bliže se kraju i iznimno smo ponosno što ćemo stanovništvu zapadnog dijela Zagreba uskoro ponuditi novo mjesto za okupljanje, kupovinu, zabavu i provođenje slobodnog vremena. Sigurni smo da će Point shopping center postati središnji trg susjedstva i s radošću očekujemo prve posjetitelje“.

Ovaj trgovački centar bit će u skladu s najnovijim standardima održivosti. Karakterizirat će ga jedinstvena i moderna arhitektura, igra svjetla s vanjske strane te prozračno inovativni i originalni prostori u unutrašnjosti koji će se uklopiti u lokalno okruženje i doprinijeti svojom atraktivnošću. Uz  velik broj trgovina odjećom i obućom te tehničkom opremom i namirnicama u prizemlju i na prvome katu, drugi će kat ponuditi sadržaje za odrasle i djecu, uključujući dječju igraonicu i dvoranu za fitness.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.