Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Pullman Zagreb unosi novu razinu konkurentnosti u zagrebačku hotelijersku ponudu Accora za istočnu Europu

Sve je veća potražnja u regiji za vrhunskim smještajem koji ispunjava međunarodne standarde, kaže Jean Wendling, potpredsjednik operacija Accora za istočnu Europu

Od kada je krajem listopada otvoren Pullman Zagreb, premium brend u portfelju vodeće globalne hotelske grupacije Accor, Francuz Jean Wendling s adresom u Budimpešti često boravi u našem glavnom gradu.

Ovaj stručnjak u hotelijerstvu s više od dva desetljeća međunarodnog iskustva u operativnom poslovanju, financijama, prodaji i marketingu, potpredsjednik je operacija Accora za istočnu Europu za premium, midscale i eco brendove. Na toj funkciji zadužen je za osiguravanje visoke kvalitete operacija i postizanje izvrsnih rezultata u hotelima u Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji, Hrvatskoj i Albaniji te za podršku u otvaranju novih hotela.

Upitali smo ovog strastvenog ljubitelja ragbija i veliko gurmana koji obožava putovanja i tečno govori nekoliko jezika, na koji će način otvorenje za sada prvog Pullmana u Hrvatskoj utjecati na tržišnu dinamiku u Zagrebu?

„Otvorenje hotela Pullman Zagreb unosi novu razinu konkurentnosti u zagrebačku hotelijersku ponudu, posebno u premium segmentu. Kombinacijom suvremenog dizajna, vrhunske usluge i napredne tehnologije, hotel prvenstveno privlači poslovne putnike, ali i turiste u potrazi za unaprijeđenim i produktivnim iskustvom. Ovaj dodatak u ponudi premium smještaja mogao bi potaknuti ostale hotelske brendove na unapređenje svojih usluga te privući veći broj stranih poslovnih putnika i turista u Zagreb. Uz tako obogaćenu ponudu, Pullman Zagreb dodatno pozicionira Buzin kao privlačno poslovno središte Novog Zagreba, idealno za organizaciju konferencija, korporativnih sastanka i društvenih događaja. Dugoročno, ovakvo podizanje kvalitete hotelijerske ponude može unaprijediti standarde tržišta i dodatno pozicionirati Zagreb kao još privlačniju destinaciju u regiji“, rekao je Wendling.

Redefiniranje tradicionalnog hotelijerstva

Na pitanje kako Accor planira integrirati globalne vrijednosti koje Pullman kao brend promiče na lokalnoj hotelijerskoj sceni, rekao je da je fokus na unaprjeđenju iskustva gostiju.

„Naglasak je na osnovnim vrijednostima Pullmana – ravnoteži između poslovnog i privatnog života, well-beingu i društvenoj povezanosti. Pullman Zagreb, smješten u buzinskom poslovnom središtu poznatom kao City Island, nudi idealnu lokaciju koja spaja poslovne, kulturne i rekreativne doživljaje u duhu našeg brenda. Naš je cilj redefinirati tradicionalno hotelijerstvo pružanjem dinamičnih i prilagodljivih prostora koji istovremeno funkcioniraju kao produktivno radno okruženje i vibrantne društvene zone. Naše konferencijske dvorane potiču inovativnost i suradnju te na taj način podupiru sve veću ulogu Zagreba kao poslovnog odredišta“, istaknuo je.

Što očekuje goste u Pullmanu Zagreb?

Goste u novom hotelu Pullman Zagreb očekuje inovativno iskustvo, moderna udobnost i prostori koji u duhu s filozofijom brenda potiču produktivnost i društvenu povezanost. Od hotela se vrlo jednostavno dolazi do središta grada i ključnih zabavnih i šoping lokacija poput Zagrebačke Arene i trgovačkog centra Supernova. Pullman Zagreb nudi 193 elegantne sobe i apartmana opremljenih najnovijom tehnologijom i premium sadržajima i pruža savršen spoj komfora i funkcionalnosti. Gosti se mogu opustiti u živahnom ambijentu lobby bara ili uživati u jelima sofisticiranog restorana Tanto, dok wellness zona hotela uključuje dvije saune i suvremeni fitness centar. Pullman Zagreb jedinstven je po prilagodljivim i inovativnim prostorima za sastanke i događanja. Konferencijske dvorane, kapaciteta do 150 gostiju, idealne su za korporativna i društvena događanja.

Što je specifično za hotelsko tržište jugoistočne Europe?

Jean Wendling kaže kako čitava regija istočne Europe, a posebno jugoistočna Europa postaju sve privlačnije tržište ne samo za Accor nego i za druge investitore. Razlog tome su brzi razvoj, kulturna raznolikost i nova poslovna središta.

Hotelski sektor u regiji brzo se razvija, što je potaknuto rastom turizma, ulaganjima u infrastrukturu i širenjem poslovanja, a sve je veća potražnja i za vrhunskim smještajem koji ispunjava međunarodne standarde.

Zagreb ilustrira potencijal ovog tržišta. Otvorenje hotela Pullman Zagreb predstavlja strateški potez kako bi se iskoristio rast tog područja, jer ova lokacija, kako sam već rekao, ne privlači samo poslovne putnike, već i turiste, zahvaljujući blizini važnih znamenitosti i kulturnih mjesta. Ta „dvostruka“ atraktivnost potakla je Accor da u Zagreb dovede brendove poput Pullmana i Mövenpicka.”

Transformacija hotelske industrije

Kaže kako danas gosti od hotela očekuju mnogo više od mjesta za boravak, traže jedinstvena iskustva, društvenu povezanost i individualiziranu i inspirativnu atmosferu. Accorovi brendovi zadovoljavaju ovu potrebu, naglašavajući ljepotu dizajna, povezivanje zajednice i personalizirane doživljaje.

„Od kada sam se 2005. pridružio Accoru i grupacija i hotelijerska industrija prošli su kroz duboke promjene. Accor se razvijao od tradicionalne hotelijerske tvrtke u jedan od najraznolikijih i najintegriranijih ekosustava u industriji, obuhvaćajući sve – od luksuznih hotela do ekonomskih smještaja, lifestyle i coworking prostora, restorana i brendiranih rezidencija. S osobne strane, napredovanje na poziciju potpredsjednika operacija za istočnu Europu omogućilo mi je da iz prve ruke svjedočim i pridonosim ovoj evoluciji. Industrija je sve više usmjerena na personalizaciju, održivost i inkluzivnost, a upravo ova tri ključna elementa Accor pozicioniraju kao lidera u novoj eri hotelijerstva“, osvrće se Wendling na transformaciju hotelske industrije i samog Accora koji danas u više od 110 zemalja broji više od 5.600 objekata, a u portfelju ima više od 45 brendova.


Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.