Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Rast zaposlenosti u obrtu i slobodnim profesijama

U obrtu i djelatnostima slobodnih profesija u Hrvatskoj je na kraju ožujka ove godine bilo zaposleno 198.415 osoba, što je 0,8 posto ili 1.590 osoba više nego na kraju veljače, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku

U obrtu i djelatnostima slobodnih profesija u Hrvatskoj je na kraju ožujka ove godine bilo zaposleno 198.415 osoba, što je 0,8 posto ili 1.590 osoba više nego na kraju veljače, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku

U obrtu je bilo 175.337 zaposlenih ili 0,85 posto više nego mjesec ranije, dok je broj zaposlenih u djelatnostima slobodnih profesija povećan za 0,4 posto, na 23.078.

Broj zaposlenih pao je u šest područja djelatnosti i kreće se od 0,2 posto u trgovini do 4,6 posto u opskrbi vodom, uklanjanju otpadnih voda, gospodarenju otpadom te djelatnosti sanacije okoliša.

Porast broja zaposlenih ostvaren je u 11 područja djelatnosti i kreće se od 0,2 posto u umjetnosti, zabavi i rekreaciji do 2,8 postro u administrativnim i pomoćnim uslužnim djelatnostima.

Među djelatnostima s najviše zaposlenih u obrtu, u ožujku je u odnosu na veljaču broj zaposlenih u prerađivačkoj industriji ostao na istoj razini te ih je bilo tek 15 više nego krajem veljače to jest 31.068. U djelatnosti pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane broj zaposlenih porastao je za 2,7 posto, na 29.731 zaposlenog. U trgovini na veliko i malo istodobno je broj zaposlenih smanjen za 0,2 posto, na 27.521, a u građevinarstvu je povećan za jedan posto, na 21.816.

Prema županijama, porast je ostvaren u 19 županija i kreće se od 0,2 posto u Vukovarsko-srijemskoj županiji do 2,6 posto u Istarskoj županiji. Broj zaposlenih pao je u Brodsko-posavskoj županiji, za 0,1 posto, a u Gradu Zagrebu je ostao na istoj razini.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.