Rebranding najznačajnijeg domaćeg proizvođača rajčice

Najznačajniji i najveći proizvođač posebnih sorti rajčice u Hrvatskoj, Zarja grupa d.o.o., rebrandingom mijenja ime proizvoda koji će se sada prodavati pod brandom Rajska. Od 2000. godine tvrtka proizvodi cherry, shake i cocktail sorte rajčica u Kerestincu pokraj Svete Nedelje, u najmodernije opremljenim staklenicima te kontroliranim uvjetima – bez pesticida i herbicida. Rajčice Rajska uzgajaju se potpuno prirodnim procesom uz pomoć marljivih ljudi, sunca i čak 10.000 bumbara.

Nagrađivana branding agencija Fabular osmislila je brand Rajska u skladu s idiličnim uvjetima uzgoja rajčica, pri kojem se za oprašivanje koristi desetak tisuća bumbara kako bi žuti cvijet postao crveno povrće koje nas ispunjava srećom i zdravljem. Značenje imena proizašlo je od njemačke riječi “Paradiesapfel” što u prijevodu znači “rajska jabuka” dok iz grčkog jezika potječe riječ “parádeisos” što doslovno označava zatvoreni vrt ili raj i upućuje na naš poseban način uzgoja u sigurnom okruženju. Zarja godišnje proizvodi 3 milijuna komada pakirane rajčice koja se prodaje u Hrvatskoj i Sloveniji. U tijeku su pregovori za širenje tržišta, budući da je tvrtka sredstvima fondova Europske unije od 2019. godine proširila kapacitet površine za dodatnih 2,5 Ha na trenutačnih 5 Ha.

2013. godine na Tomatu Inspiration Eventu u Berlinu, Zarja iz Svete Nedelje uvrštena je među 50 najpriznatijih proizvođača cherry i cocktail sorti na svijetu te od tada ova tvrtka posjeduje certifikat GLOBAL G.A.P. Također, prošle godine kvaliteta proizvoda potvrđena je uvrštavanjem u izbor 8 najukusnijih domaćih brandova hrane koji su masovno dostupni.

„Zdrava prehrana trebala bi uključivati domaće proizvode koji su uzgojeni bez upotrebe kemikalija, stoga smo ponosni što prikladnim procesima rada možemo velikom broju ljudi omogućiti kupnju iznimno kvalitetnog, lokalnog proizvoda, a istovremeno i potpuno očuvati okoliš u kojem proizvodimo. Naše rajčice devet mjeseci godišnje imaju miris ljeta i okus raja, pa sad imaju i odgovarajuće ime. Rajska rajčica primjer je kako možemo koristiti potencijale čiste prirode u korist kupaca iz Hrvatske i regije.“ – izjavio je direktor tvrtke Zvonimir Belić.

Podijeli

Odgovori

Top