Novosti

Redizajnirana Cedevita

cedevita

Cedevita nas oduvijek povezuje s domom, druženjem na igralištima i u parkovima, sa sportskim aktivnostima, osvježenjem. Ako ta Cedevita pobuđuje nostalgiju, nova Cedevita priča novu priču; svježu, drugačiju, inspirativnu, aktivnu, urbanu priču, kojoj vjerujemo zbog naslijeđa Cedevita proizvoda.

Nova Cedevita ide korak dalje kao „okidač“ za dobar osjećaj. Sa svojom svježom dozom vitamina poziva na aktivnost, kreativnost, upornost, motivaciju, snagu, entuzijazam i time podsjeća na sve atribute značenja svoje prepoznatljive narančaste boje, koja je, s obzirom na novi narančasti logo, prisutna na svakom novom pakiranju. Cedevita je redizajnom dobila i svoj jedinstveni element, zaštitni znak, prepoznatljivu Cedevita čašu. Čaša je stilizirana i obogaćena karakterističnim dodacima poput naočala, brkova, usana i šešira

Nova Cedevita poziva na zabavne aktivnosti na otvorenom koje koriste urbane elemente parkova i igrališta kada klupa, recimo, postaje fitness sprava. Cedevita GO! od sada nastupa samo pod imenom Cedevita, čime je postignuta apsolutna konzistentnost Cedevita asortimana te su svi proizvodi svedeni pod isti nazivnik, a to je Svježa doza vitamina. Nova Cedevita voli korištenje gradskih rijeka i jezera, bicikliranje kao sredstvo spajanja odredišta, čime promovira zdrav život i u njemu rekreaciju i zabavu. Želimo svježu dozu energije koja nam je svima potrebna za sve izazove koji su pred nama.

Svježa doza vitamina je uistinu svježa, jer Cedevita prah čuva stabilnost vitamina i u trenutku konzumacije nudi njihovu punu funkcionalnost. Vitamini smanjuju umor i iscrpljenost, štite stanice od stresa i doprinose normalnoj funkciji srca i imunološkog sustava. Važno je napomenuti kako se na novim redizajniranim pakiranjima komuniciraju navedene funkcionalne vrijednosti napitka, koje proizlaze iz djelovanja pojedinih skupina vitamina, a koje je odobrila EFSA (European Food Safety Authority).

Uz redizajn, ove godine lansirani su i novi Cedevita proizvodi: Bazga & limun sa stevijom, kao novi okus sa 35% manje šećera u on the go segmentu, Bazga & limun pakiranje od 200g i okus Menta & limun isključivo za ugostiteljski segment.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version