Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

SAD zadržao vodeće mjesto kao zemlja s najboljim globalnim imidžom

Sjedinjene Države zadržale su vodeću poziciju na ljestvici 50 zemalja kao zemlja s najboljim globalnim imidžom, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje Instituta GfK. Francuska je na ljestvici općeg imidža zauzela treće mjesto, zamijenivši mjesta s Njemačkom. Na četvrtom je mjestu Velika Britanija a na petom Japan.

Sjedinjene Države zadržale su vodeću poziciju na ljestvici 50 zemalja kao zemlja s najboljim globalnim imidžom, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje Instituta GfK. Francuska je na ljestvici općeg imidža zauzela treće mjesto, zamijenivši mjesta s Njemačkom. Na četvrtom je mjestu Velika Britanija a na petom Japan.

Rezultati istraživanja o međunarodnom imidžu 50 zemalja pokazali su da je SAD drugu godinu zaredom zadržao prvo mjesto kao zemlja s najboljim općim brendom, priopćio je sjevernoamerički odjel instituta GfK.

U kategorijama odgovornosti za svjetski mir SAD je pak zauzeo 21. a u zaštiti okoliša 26. mjesto, upozorava Simon Anholt, autor istraživanja i savjetnik brojnih vlada.

Francuska je na ljestvici općeg imidža zauzela treće mjesto, zamijenivši mjesta s Njemačkom. Na četvrtom je mjestu Velika Britanija a na petom Japan.

Španjolska ispala iz TOP 10, Kina snažno skočila

Među vodećih deset najveće su promjene u plasmanu zabilježile južnoeurpske zemlje. Tako Španjolska više nije među prvih deset, dok je Italija pretekla Kanadu i zauzela sedmo mjesto, stoji u priopćenju GfK.

Najveći pomak na ljestvici ove je godine zabilježila Kina, skočivši s prošlogodišnjeg 41. na 14. mjesto.

– Nakon prošlogodišnjeg ogromnog skoka Sjedinjenih Država i njihovog uzleta na vodeću poziciju na ljestvici zahvaljujući izboru predsjednika Obame situacija je u ovoj godini ostala relativno stabilna – zaključio je Anholt.

– Međutim, neizvjesna globalna gospodarska klima u kombinaciji s financijskim paketima pomoći, prirodnim katastrofama i građanskim nemirima urodili su zanimljivim promjenama, osobito među južnoeuropskim zemljama – dodao je.

U globalnom istraživanju koje je provedeno u srpnju i kolovozu 50 zemalja ocjenjeno je u šest kategorija, uključujući izvoz, sustav upravljanja, kulturu, ljude, turizam, te imigraciju i investiranje.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.