Koncept bi trebao uključiti elektrifikaciju kamiona i određenih traka autocesta preko nadzemnih elektrificiranih žica. Cijeli projekt bi trebao biti vrlo sličan načinu na koji se danas koriste tramvaji ili trolejbusi.
Iz Siemensa javljaju kako bi ovakvo rješenje bilo vrlo jednostavno za integraciju u postojeće autoceste i infrastrukturu, a kako konačni cilj navode smanjenje emisija CO2 i drugih štetnih tvari u stambenim i poljoprivrednim područjima.
Daryl Dulaney, predsjednik Uprave Siemens Infrastructure & Cities u SAD-u, izjavio je kako su komercijalni kamioni glavni krivci za velike količine emisija, dok automobili imaju znatno manju ulogu. Dulaney je dodao kako se očekuje da bi prijevoz tereta na američkim autocestama trebao biti udvostručen do 2050., a emisije CO2 porasti za 30% i to do 2030., prvenstveno zbog prometa tereta.
Iz Siemensa su javili kako bi ova tehnologija radila sa hibridnim dizelskim električnim kamionima koji imaju ugrađenu tehnologiju i software za povezivanje sa nadzemnim elektrificiranim žicama.Takvi kamioni bili bi osmišljeni za korištenje električne energije i dizela, a automatski bi prebacivali vrstu pogonskog goriva čim bi se spojili na nadzemne vodove. Jednom kada kamion izađe s autoceste, ponovno bi se vratio na potrošnju dizelskog goriva za pogon.
Siemens trenutno u Njemačkoj testira ovu tehnologiju, a planira izgradnju pilot projekata u blizini luka Los Angeles i Long Beach. Tehnologija bi osim na autocestama svoju primjenu mogla imati i u gusto naseljenim gradovima.
Autor/Izvor: Portal croenergo.eu (M.P.)/ENERGO MEDIA SERVIS/Siemens