– Današnji korisnici, ovisnici o informatici, svakim su danom sve više preplavljeni tehničkim problemima i postaju sve uzrujaniji u svakodnevnom životu, – tvrdi studija organizacije koja okuplja 4.500 direktora marketinga iz 70 zemalja. Studija je obuhvatila 1.000 računalnih korisnika iz Sjeverne Amerike u kojih je identificiran sindrom informatičkog stresa.
Frustrirajući kvarovi na računalima
Taj stres nastaje zbog složenih i frustrirajućih kvarova na računalima, zbog zaraza računalnim virusima i zbog dugih čekanja kako bi se ti problemi riješili.
Među ispitanicima njih 94 posto izjavilo je da računala moraju koristiti u svome poslu. Gotovo dvije trećine korisnika moralo je pozvati tehničara zbog poteškoća ili su patili od „sindroma informatičkog stresa“ u protekloj godini.
Računala – mač s dvije oštrice
– Računala su postala toliko važna da su danas mač s dvije oštrice, – ističe Murray Feingold, liječnik koji je identificirao novi sindrom.
– Kada sve dobro funkcionira, računala su sjajna. No kad nešto ne ide kako treba, odmah paničarimo i to je ono što nazivam sindromom informatičkog stresa, – ističe dr. Feingold.
Studija poziva stručnjake da pronađu načine kako računala učiniti manjim izvorom frustracije. Tehnološki sektor mora „više pozornosti posvetiti stresu i bolima što ih takve frustracije izazivaju u korisnika“ kako bi ih izliječio, zaključuju autori.