Aluminijska šasija i aerodinamičan dizajn ovom autobusu daju dobru startnu poziciju po pitanju potrošnje energije. Sva energija koja bi bila potrebna za pokretanje ovog autobusa dobila bi se iz posebne tehnologije pretvaranja otpadne vode u vodik te njegovog izgaranja u visokoučinkovitom motoru na gorive ćelije. Umjesto ugljičnog dioksida i štetnih lebdećih čestica, ispušni ostatak čiste vode bio bi ponovno korišten kroz neke druge primjene u autobusu.
Veliki otvori za zrak postavljeni na prednjem dijelu autobusa, hvatali bi i filtrirali ugljični dioksid iz atmosfere kroz preusmjeravanje CO2 za pokretanje unutarnjeg sustava za hlađenje, te pražnjenje viška molekula kisika natrag u okoliš. Dodatni solarni paneli pružali bi energiju za digitalne zaslone, rasvjetu i druge mehanizme u autobusu, čime bi ovaj autobus u potpunosti zaokružio priču “zelenog” transporta.
SKhy vozi bez vozača
Ima koncepta kratica je za “Solar and Kinetic energy to produce Hydrogen” te opisuje funkcije i neograničene mogućnosti koje bi ovaj autobus sadržavao. Poseban naglasak na primjenu futurističkih tehnologija dan je GPS-u i raznim senzorima koji bi se brinuli o sigurnosti skoro 128 putnika, te bez pomoći vozača autobus dovele sigurno do odredišta.
Prvi korak za ostvarenje ovog ambicioznog projekta daljnji je razvoj i unaprjeđenje tehnologije dobivanja goriva iz otpadnih voda. Osim toga, stalno povećanje rigoroznih zahtjeva za emisije lebdećih čestica i CO2, moglo bi dodatno ubrzati realizaciju sve većeg broja ideja koje nam se čine kao daleka budućnost, a možda bi već za nekoliko godina mogle biti svakodnevica na cestama.
Izvor: Croenergo.eu