Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Stalno ulaganje u tehnologiju temelj je razvoja e-trgovine u modnoj industriji

Tehnologija, odnosno konstantan tehnološki napredak koji zahtijeva maksimalnu posvećenost i ulaganje, jedan je od stupova kvalitetne ponude e-trgovina.

Tehnologija, odnosno konstantan tehnološki napredak koji zahtijeva maksimalnu posvećenost i ulaganje, jedan je od stupova kvalitetne ponude e-trgovina. Iako se o tehnološkom razvoju obično priča u kao o nečem što pripada budućnosti, ako pitate predstavnike GLAMI-ja, što se modne e-trgovine tiče – budućnost je već tu! To zapravo znači da je osnovni prioritet u njihovu radu konstantan i fokusiran razvoj tehnoloških inovacija kao preduvjet za poboljšanje usluge i rast poslovanja u budućnosti.

Kako u trenutnoj gospodarskoj situaciji osigurati preduvjete za rast poslovanja?

Iako se zbog trenutne gospodarske situacije mnogi suočavaju s usporenim rastom poslovanja, oni koji usprkos toj činjenici nastavljaju s ulaganjima u tehnologiju, odnosno u tehnološke inovacije i transformaciju, ojačavaju svoj položaj i stvaraju potrebne preduvjete za rast što će zasigurno osjetiti na poslovnim rezultatima jednom kada se trenutna situacija smiri.

Potrebno je imati jasnu viziju tehnološke transformacije, a kada se radi o modnoj e-trgovini ključno je odlučiti kojem području dati prednost na osnovu poslovnih prioriteta, izazova i predispozicija tima. Voditelj Odjela za umjetnu inteligenciju u tvrtki GLAMI, Antonín Hoskovec, pojašnjava viziju budućnosti modne e-trgovine na kojoj predano rade: „E-trgovina i moda prolaze kroz fazu preuređenja. Ponajprije, vjerujemo da je model po kojima jednaka ponuda odgovara svima u modnom svijetu zastario, a tehnologija omogućuje da se na jeftin i lagan način kreira jedinstvena ponuda za svakog korisnika ponaosob. GLAMI popularizira moderno strojno učenje tako što premošćuje jaz između istraživanja i primjene, između kompleksnih modela i alata jednostavnih za korištenje.“

Neiscrpan potencijal automatizacije i digitalizacije operativnih procesa

Korištenje umjetne inteligencije (AI) u svakodnevnim operativnim procesima ponekad se zanemaruje zbog naizgled uzbudljivijih tema poput virtualne stvarnosti ili Metaversea. Iako su to teme koje svakako trebaju biti u fokusu tehnološkog razvoja, s poslovnog stajališta utjecaj tehnologije na interne procese poslovanja mnogo je značajniji nego što se misli, bilo da se radi o predviđanju potražnje, strategiji određivanja cijena, transportu ili opskrbi.

Kada je, primjerice, riječ o predviđanju potražnje, ključno je naći balans između umjetne inteligencije i mišljenja kupaca. Jedan od primjera dobre prakse je modni brend Finesse.us koji kombinira mišljenje i stavove svojih klijenata s podacima dobivenima uz pomoć tehnologije umjetne inteligencije da bi, u konačnici, predvidjeli koji će modeli odjevnih predmeta biti traženi na temelju čega se donose odluke o proizvodnji.

Tehnologija ima nebrojene potencijale, a jedan od važnijih je potpora održivom načinu poslovanja. Primjerice, korištenje softvera za praćenje može brendovima pomoći da kontroliraju puni ciklus koji njihov proizvod prođe u lancu opskrbe. Ti podaci mogu služiti kao ključni alat za prilagodbu i provođenje industrijskih propisa o održivosti.

Hiper-personalizacija usluge – put koji vodi zadovoljstvu kupaca i boljim poslovnim rezultatima

Jedan od osnovnih izazova modnih e-trgovina je poboljšanje iskustva kupaca. Kupce umara nepregledno velika ponuda i ne žele gubiti vrijeme na predmete koji nisu za njih. Upravo kombinacija umjetne inteligencije i podataka koji se prikupljaju izravno od kupaca mogu riješiti ovaj problem. Zadovoljni kupci znače i veću prodaju, odnosno bolje poslovne rezultate što bi trebao biti dovoljan motiv brendovima da ulažu tehnološka rješenja za unapređenje iskustva kupaca. Brendovi moraju strateški ulagati u prikupljanje i analizu podataka te implementaciju rezultata. Hiper-personalizacija pokazala se kao iznimno koristan alat i dobro rješenje za poboljšanje zadovoljstva kupaca, a u GLAMI-ju ističu kako su rezultati implementacije personalizirane ponude odlični i kako do sada bilježe skok od 20% prihoda po korisniku.

Koji su koraci hiper-personalizacije?

U GLAMI-ju aktivno potiču prikupljanje podataka direktno od svojih posjetitelja, odnosno iz prve ruke. Zato su pokrenuli kviz uz pomoć kojeg posjetitelji mogu odabrati svoje omiljene brendove, veličine i druge modne preferencije. Svaki kupac zatim može vidjeti izbor proizvoda prema svom ukusu među stotinama e-trgovina. Kviz pomaže kupcima da se lakše snađu u širokoj ponudi, ali i da otkriju nove modne brendove. Dakle, korist je obostrana – klijenti obiju lagan pristup onome što traže, dok se istodobno povećava izloženost malih i velikih modnih e-trgovina.

Kvalitetna hiper-personalizacija temelji se na tri osnovna koraka. Prvi korak je odgovorno prikupljanje podataka koje poštuje privatnost i regulatorne okvire. Važno je da korisnik unaprijed zna da za svoje podatke dobiva nešto konkretno zauzvrat. Drugi korak je analiza podataka, odnosno faza u kojoj napredni modeli umjetne inteligencije i algoritmi strojnog učenja analiziraju podatke o ponašanju  korisnika. Konačno, treći korak je dobivanje rezultata na kojima se temelji personalizacija iskustva potrošača te se potiče njihov angažman i lojalnost.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.