Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Stiže nam Apple mlijeko?

Unatoč tome što se radi o luksuznim brendovima, vjerujemo kako bi i ovi proizvodi pronašli svoje kupce.

Unatoč tome što se radi o luksuznim brendovima, vjerujemo kako bi i ovi proizvodi pronašli svoje kupce.

Iako ćemo trebati pričekati još neko vrijeme da se na tržištu pojave jaja u Versace pakiranju, morate priznati da je ideja primamljiva.

Ideja je proizašla iz kreativne radionice izraelskog virtualnog umjetnika Peddy Merguia koji je u sklopu svoje izložbe Wheat is Wheat is Wheat u San Franciscu, točnije Muzeju umjetnosti i dizajna, predstavio luksuznu stranu namirnica.

Tako je svakodnevnim jestivim stvarima dao make over i učinio ih predmetom požude. Kava Cartier, Versace jaja, Chanel mlijeko za djecu i HSBC riža samo su neki modni divovi koji su pronašli svoje mjesto u Merguinovoj virtualnoj kuhinji.

Ova izložba nije osmišljena samo radi umjetnosti. Koristeći humor, Megui je pokušao privući pažnju na težinu rada jednog dizajnera, koji za zadatak ima promoviranje jednog proizvoda, samo pomoću pakiranja, a da se ipak drži svojih uvjerenja i konvencionalnih granica. Jaja Versace brenda su i dalje samo jaja, i nikakvo brendiranje i pakiranje ih neće pretvoriti u luksuzni predmet.

Unatoč tome što se radi o luksuznim brendovima, vjerujemo kako bi i ovi proizvodi pronašli svoje kupce.

Izložba je otvorena od 12.travnja do 15.lipnja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.