Industrija

Streaming kao budućnost sporta?

Koliko i na koji način tehnologija utječe na razvoj televizijske industrije te je li streaming budućnost sporta? Odgovor su dobili posjetitelji drugog dana TV marketa NEM Dubrovnik 2021. u Hotelu Dubrovnik Palace.

Na skupu prezentacija pod imenom TV Tech Showcase, tehnološki stručnjaci iz nekoliko svjetski prisutnih kompanija podijelili su svoja znanja i iskustva te objasnili ključne strategije koje primjenjuju prema svojim kupcima. Britanska tvrtka Synamedia s uredima diljem cijelog svijeta, američki WhipMedia i BitMovin, te poljski SeaChange odgovorili na jedno od ključnih pitanja: kako monetizirati sadržaj u okruženju koje se kontinuirano mijenja?

Kako će izgledati budućnost sportskih prijenosa i postaje li gledanje utakmica na linearnoj televiziji stvar prošlosti? Na NEM Dubrovniku 2021. predstavio se DAZN, vodeći svjetski sportski streaming servis koji tvrdi upravo to, a rasprava se nastavila i na panelu Is Streaming the Future of Sports? 

 „DAZN priča sirove priče o uspjehu i porazu u ljudskom obliku“, izjavio je Peter Parmenter, SVP razvoja poslovanja u DAZN, a jedan od glavnih ciljeva je zastupljenost na što više tržišta: „Želimo biti dominantna sportska destinacija u svakom dijelu svijeta.“

Istaknuo je i važnost partnerstava koje uvelike utječu na DAZN-ov uspjeh: „Otkupili smo globalna prava na prikazivanje UEFA-ine Lige prvaka za žene te sklopili partnerstvo s YouTube-om zbog čega će ovo natjecanje biti dostupno fanovima diljem svijeta.“

Važno pitanje svakog lidera TV industrije je što publika želi gledati i koliko je važno ulagati u lokalni sadržaj. O sadržaju kojeg preferira i konzumira publika te kako se ta saznanja implementiraju na lokalnim tržištima razgovarali su stručnjaci na panelu Age Of Streamers: What Is The Audience Asking For? How Important Is Local Original Content?

Dan se nastavio kroz brojne sastanke u restoranima i terasama Hotela Dubrovnik Palace, uz impresivan pogled na Jadran i ljetni  povjetarac. Uvod u večernja događanja pripremio je RTL-ov PLAY Premium kroz koktele uz bazen hotela, a zabava se nastavila u staroj jezgri Dubrovnika, točnije klubu Lazareti gdje je Prva TV bila domaćin.

Većina programa održava se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Više informacija pronađite na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021. gdje se nalazi raspored događanja i popis potvrđenih sponzora i posjetitelja.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version