Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

U Hrvatsku stigli predvodnici svjetske i europske televizijske industrije

Nakon dvije godine pauze, na TV marketu NEM Dubrovnik 2021 u Dubrovniku se po osmi put okupio vrh svjetske i europske TV industrije.

Nakon dvije godine pauze, na TV marketu NEM Dubrovnik 2021 u Dubrovniku se po osmi put okupio vrh svjetske i europske TV industrije. Počevši od danas pa iduća tri dana, u Hotelu Dubrovnik Palace, preko 500 uzvanika, panelista i istaknutih govornika razgovarat će se o novim trendovima i medijskoj evoluciji nakon godine koja je uvelike utjecala na medije.

Prvi dan započeo je druženjima i sastancima na brojnim terasama i restoranima Hotela Dubrovnik Palace te TV marketu, a službenu dobrodošlicu izrazila je domaća full service agencija Mediavision, ujedno organizator događanja. Uslijedio je i pozdravni govor Pavela Stantcheva iz TV2 Media Group o potencijalno posljednjim danima linearne televizije kakvu poznajemo, sinergiji s telekomima te podsjetio sve prisutne o važnosti interesa i zadovoljstva gledatelja kao krajnjeg korisnika.

Prvi ovogodišnji panel bio je „EON Television: From TV To Entertainment Platform“ United Grupe, vodećeg pružatelja medijskih i komunikacijskih usluga u Jugoistočnoj Europi. Panelisti Adrian Ježina, izvršni direktor Telemach Hrvatska i Telemach Slovenija, Srđan Đurđević, izvršni direktor United Clouda i Nikola Francetić, izvršni direktor NetTV plus diskutirali su o transformaciji i personalizaciji televizije te kako televizijski sadržaj utječe na ponašanje gledatelja.

Zatim je ruski GPM ETV predstavio svoje vrhunske TV sadržaje te premijerno predstavio TV seriju „Stream“, a dan je završio zabavom srpskog Brid TV-a.  

United Grupa predstavila novu generaciju EON televizije

Zahvaljujući stalnom razvoju EON TV platforme, korisnicima je dostupan gotovo cjelokupan sadržaj na zahtjev na svakom uređaju, i to potpuno personalizirano. O ovoj nagrađivanoj TV platformi te kako je zahvaljujući njoj konzumiranje sadržaja i multimedije u Hrvatskoj podignuto na još napredniju razinu, pričalo se prvog dana TV marketa NEM Dubrovnik 2021 od strane predstavnika United Grupe, vodećeg pružatelja medijskih i komunikacijskih usluga u Jugoistočnoj Europi.

“EON u Hrvatskoj odgovara na višestruke korisničke potrebe i spaja dva svijeta u jedan – linear TV i on demand. Sa strane sadržaja donosi najtraženije kanale uz mogućnost gledanja do sedam dana unatrag. Svima u Hrvatskoj je dostupan najgledaniji informativni kanal N1 te svi Sport Klub kanali. Osim toga, EON donosi i kanale iz Discovery ponude kao što su Eurosport, Discovery, TLC itd koji nisu prisutni na ostalim platformama. Ukupno više od 160 različitih kanala s najvećom ponudom HD. U pakete je bez dodatne naplate uključen i pristup Video Klubu s preko 19.000 naslova koji uključuju vrhunske serije, klasik filmove ali i blockbustere te najtraženije crtiće,“ izjavio je Adrian Jezina, CEO Telemach Hrvatska i Slovenia.

EON platforma, koja se 2017. pojavila kao jedna od najnaprednijih TV platformi u regiji, svakoga dana procesuira više od 50.000 video sadržaja i konzumira se kroz više od 1.5 milijuna uređaja. Ona korisnicima donosi mogućnost gledanja sadržaja na nekoliko uređaja, bilo gdje i preko bilo kojeg internet pružatelja. Također, nudi i mogućnost otvaranja profila i personaliziranih preporuka, posebnog okruženja za djecu kao i sportski način rada. To je „network agnostic“ TV servisna platforma, koja spremno distribuira sve vrste sadržaja, putem bilo koje mreže, na bilo koji uređaj, na bilo koju lokaciju, u bilo koje vrijeme velikom broju korisnika, i to potpuno personalizirano.

Osim što dovodi gotovo cjelokupan sadržaj koji je danas dostupan na zahtjev na gotovo svakom osobnom uređaju, EON Smart box se slobodno može nazvati kućnom konzolom za zabavu.

„Pojavom Google Android TV ekosistema, operatorima i razvojnim centrima je pružen u ruke operativni sistem sa mnoštvom mogućnosti koji izlaze iz same domene televizije. Tako u okviru EON TV platforme imamo pojavu kompletnog „app store-a“ na kojem se nalazi više od 5.000 aplikacija, kao i „gaming“ segmenta. Također, korisnicima se omogućilo da kroz isti uređaj mogu konzumirati personalizirani privatni sadržaj, foto, audio, video, kao i da upravljaju svojim Smart Home uređajima i TV sadržajem putem Google Assistenta i Voice Search-a“ izjavio Srđan Đurđević, CEO razvojnog centra United Cloud.

Isto tako, Đurđević najavljuje da se u United Cloudu radi na još naprednijim rješenjima koja će EON TV donijeti korisnicima: „Naši razvojni timovi trenutno rade na kreiranju jedinstvenog UX koji bi išao kroz jedan uređaj, jednu aplikaciju i jednu pretplatu. Želimo sve dostupne 3rd party aplikacije integrirati kroz EON UI i EON Smart box, kako bi korisnici na jednom mjestu kroz unificirani UX, search i content discovery dolazili do željenih sadržaja“.

Većina programa NEM Dubrovnika 2021 održava se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Više informacija pronađite na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021 gdje se nalazi raspored događanja i popis potvrđenih sponzora i posjetitelja.

Pročitajte još:

Komentari

Naš sugovornik je Haymi Behar, CMO, SPI International koji je predstavio žanr velikih proračunskih dramskih serija koje su stvorili turski producenti i koje osvajaju...

Novosti

U nešto daljnjoj budućnosti TV industrije Spotnitz predviđa korištenje tehnologije kao što je virtualna stvarnost.

Industrija

Koliko i na koji način tehnologija utječe na razvoj televizijske industrije te je li streaming budućnost sporta? Odgovor su dobili posjetitelji drugog dana TV marketa...

Edukacija

Ovogodišnji program organiziran je kroz market, predavanja, panele i screeninge te nezaobilazna dnevna i večernja druženja.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.