Zdravo, jasno i precizno komuniciranje na svim razinama izazov je za sve nas, od škole pa sve do mirovine. Ostvarenje svih naših ideja ovisi upravo o našoj spretnosti da objasnimo drugima što želimo i to učinimo na efikasan i brz način. Na žalost, u našem sustavu obrazovanja prilika za razvoj tih vještina ima tek u natruhama.
Jedna od malobrojnih agencija koji na našem tržištu nudi takvu vrstu usluga i brz i efikasan razvoj tih vještina je Communicato, specijalizirana za komunikacijsko savjetovanje i coaching. Tim te agencije čini nekolicina iskusnih trenera i predavača s područja komunikacija, strategijskog upravljanja komuniciranjem, brendinga i kreativnih treninga, s osobnim medijskim iskustvom, a specijalizirani su za treninge u malim grupama i ponajviše za kontinuirani rad s pojedincima.
Kako sami kažu, rade na treninzima komuniciranja od osnovnog komuniciranja na poslu, privatne korespondencije, preko komuniciranja u promociji proizvoda i usluga, komuniciranja kao dio osobnog brendinga, komuniciranja preko društvenih mreža i medija, do treninga javnih i medijskih nastupa te treninga za krizno komuniciranje.
Osnivač agencije Communicato i njen stariji savjetnik Krešimir Sočković ističe kako je iza njegova tima više od dvadeset godina iskustva na suradnji s ljudima iz javnog života, menadžmenta domaćih i međunarodnih tvrtki, te s ljudima iz politike, javne i državne uprave.
„Izuzetno nam je važno potpuno povjerenje i osoban odnos s klijentima. Ono što im mi dajemo je fleksibilnost prema njihovim potrebama i zahtjevima. S klijentima ne gubimo vrijeme na opće pojmove i stvari koje im vjerojatno nikada neće trebati u javnom komuniciranju nego radimo na konkretnim primjerima koji im trebaju, bilo to komunikacija na sastanku tima, vođenje društvenih mreža, prezentacijske vještine, prodaja i pitching, pa sve do javnih i medijskih nastupa. Svatko od nas ima dobru priču i važno je da ju zna dobro ispričati i kvalitetno prenijeti drugima“, naglašava Sočković.
Osnovni modul rada koji je namijenjen manjim skupinama do 10 polaznika u četiri termina po dva sata kojeg provode na tjednoj razini sadrži uz teoriju puno praktičnog rada samih sudionika.
Posebna pozornost daje se praktičnom radu na prezentacijskim i prodajnim vještinama, ali i pripremi i razumijevanju medijskih nastupa odnosno tome što novinari od vas zapravo žele, u kojoj količini i kako to najbolje pripremiti i izvesti.
Više informacija potražite na https://www.communicato.eu/