Millenium promocija, jedna od vodećih hrvatskih agencija za upravljanje komunikacijama, uspješno je u suradnji s poljskom konzultantskom tvrtkom Ecorys Polska realizirala jednogodišnji projekt pod nazivom “Podrška Operativnoj strukturi za Operativni program Razvoj ljudskih potencijala u vezi informiranja, promidžbe i vidljivosti“ koji je financiran sredstvima Europske unije.
Rezultati predstavljenog projekta, čija je svrha bila osnaživanje službenika i institucija za informiranje o projektima iz programa IPA IV, odraz su kvalitetne i partnerske suradnje PR agencije i javnih institucija.
Cilj jednogodišnjeg projekta vrijednog 365 tisuća eura, bio je poboljšati kapacitete za uspješno i efikasno upravljanje i provedbu projekata iz programa IPA (Instrument predpristupne pomoći) i budućih europskih strukturnih fondova i to podrškom u pružanju učinkovitog informiranja, promidžbe i vidljivosti u pogledu Operativnog programa za Razvoj ljudskih potencijala i njegove tranzicije u Europski socijalni fond.
Korisnici projekta bili su Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, Ministarstvo socijalne politike i mladih, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Hrvatski zavod za zapošljavanje (odjel za financiranje i ugovaranje) te službenici za informiranje javnosti. Na završnoj konferenciji projekta 31. kolovoza u Zagrebu predstavljeni su rezultati i službenicima za informiranje o EU projektima dodijeljene diplome o uspješno završenoj edukaciji.
„Postignuća ostvarena ovim projektom pokazatelj su nužnosti suradnje agencija za upravljanje komunikacijama i odnose s javnošću s javnim institucijama. Na ovom projektu pokazana je dodatna vrijednost koju komunikacijski stručnjaci u agencijama, a koji se kontinuirano usavršavaju i obrazuju u odnosima s javnošću, mogu pružiti službenicima koji su zaduženi za informiranje javnosti, a kako bi u konačnici mogli pravovremeno i kvalitetno informirati javnost o značajnim pitanjima“, rekao je Mario Petrović, direktor Millenium promocije.
Tijekom trajanja projekta nadopunjen je Priručnik o procedurama u svezi informiranja, promidžbe i vidljivosti, izrađena je javna kampanja za podizanje razine osviještenosti javnosti, provedeno je ukupno 92 sata stručne edukacije uz 10 dana individualnih konzultacija i 23 dana „job coaching-a“ za 75 osoba. Na projektu je bilo angažirano ukupno pet stručnjaka iz Millenium promocije.
Zahvaljujući stručnom vodstvu i efektivnom programu educiranja službenici za informiranje javnosti, korisnici projekta, razvili su komunikacijske vještine i znanja na području odnosa s medijima, praćenja i evaluacije strateškog komuniciranja, upravljanja promjenama i događajima, kao i vještine pregovaranja i kriznog komuniciranja. Na kraju, kao kruna svih provedenih aktivnosti izrađen je i praktični Priručnik za učinkovito komuniciranje s medijima i nastupe u medijima, koji je namijenjen ne samo službenicima za informiranje o EU projektima, već i svim institucijama koje komuniciraju s medijima.
