Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Suradnjom do bolje promocije projekata iz programa IPA IV

Cilj jednogodišnjeg projekta vrijednog 365 tisuća eura, bio je poboljšati kapacitete za uspješno i efikasno upravljanje i provedbu projekata iz programa IPA i budućih europskih strukturnih fondova i to podrškom u pružanju učinkovitog informiranja, promidžbe i vidljivosti u pogledu Operativnog programa za Razvoj ljudskih potencijala i njegove tranzicije u Europski socijalni fond.

Cilj jednogodišnjeg projekta vrijednog 365 tisuća eura, bio je poboljšati kapacitete za uspješno i efikasno upravljanje i provedbu projekata iz programa IPA i budućih europskih strukturnih fondova i to podrškom u pružanju učinkovitog informiranja, promidžbe i vidljivosti u pogledu Operativnog programa za Razvoj ljudskih potencijala i njegove tranzicije u Europski socijalni fond.

Millenium promocija, jedna od vodećih hrvatskih agencija za upravljanje komunikacijama, uspješno je u suradnji s poljskom konzultantskom tvrtkom Ecorys Polska realizirala jednogodišnji projekt pod nazivom “Podrška Operativnoj strukturi za Operativni program Razvoj ljudskih potencijala u vezi informiranja, promidžbe i vidljivosti“ koji je financiran sredstvima Europske unije.

Rezultati predstavljenog projekta, čija je svrha bila osnaživanje službenika i institucija za informiranje o projektima iz programa IPA IV, odraz su kvalitetne i partnerske suradnje PR agencije i javnih institucija.

Cilj jednogodišnjeg projekta vrijednog 365 tisuća eura, bio je poboljšati kapacitete za uspješno i efikasno upravljanje i provedbu projekata iz programa IPA (Instrument predpristupne pomoći) i budućih europskih strukturnih fondova i to podrškom u pružanju učinkovitog informiranja, promidžbe i vidljivosti u pogledu Operativnog programa za Razvoj ljudskih potencijala i njegove tranzicije u Europski socijalni fond.

Korisnici projekta bili su Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, Ministarstvo socijalne politike i mladih, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Hrvatski zavod za zapošljavanje (odjel za financiranje i ugovaranje) te službenici za informiranje javnosti. Na završnoj konferenciji projekta 31. kolovoza u Zagrebu predstavljeni su rezultati i službenicima za informiranje o EU projektima dodijeljene diplome o uspješno završenoj edukaciji.

„Postignuća ostvarena ovim projektom pokazatelj su nužnosti suradnje agencija za upravljanje komunikacijama i odnose s javnošću s javnim institucijama. Na ovom projektu pokazana je dodatna vrijednost koju komunikacijski stručnjaci u agencijama, a koji se kontinuirano usavršavaju i obrazuju u odnosima s javnošću, mogu pružiti službenicima koji su zaduženi za informiranje javnosti, a kako bi u konačnici mogli pravovremeno i kvalitetno informirati javnost o značajnim pitanjima“, rekao je Mario Petrović, direktor Millenium promocije.

Tijekom trajanja projekta nadopunjen je Priručnik o procedurama u svezi informiranja, promidžbe i vidljivosti, izrađena je javna kampanja za podizanje razine osviještenosti javnosti, provedeno je ukupno 92 sata stručne edukacije uz 10 dana individualnih konzultacija i 23 dana „job coaching-a“ za 75 osoba. Na projektu je bilo angažirano ukupno pet stručnjaka iz Millenium promocije.

Zahvaljujući stručnom vodstvu i efektivnom programu educiranja službenici za informiranje javnosti, korisnici projekta, razvili su komunikacijske vještine i znanja na području odnosa s medijima, praćenja i evaluacije strateškog komuniciranja, upravljanja promjenama i događajima, kao i vještine pregovaranja i kriznog komuniciranja. Na kraju, kao kruna svih provedenih aktivnosti izrađen je i praktični Priručnik za učinkovito komuniciranje s medijima i nastupe u medijima, koji je namijenjen ne samo službenicima za informiranje o EU projektima, već i svim institucijama koje komuniciraju s medijima.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.