Tajni alati uvjeravanja. Kako u osam minuta pridobiti bilo koga?

Tajni alati uvjeravanja. Kako u osam minuta pridobiti bilo koga?

Amerikanac iz Minnesote, Kevin Hogan (47), o tome je napisao jedanaest knjiga, sve redom bestselere. Po struci socijalni psiholog, a po ugledu vodeći američki stručnjak za govor tijela i neverbalnu komunikaciju.

Hogan uči ljude kako se uvjerljivo predstaviti, kako čitati govor tijela i koristiti se njime, kako maksimalno iskoristiti svoj šarm. Uči i kako stvoriti atmosferu koja će omogućiti potencijalnom klijentu da se osjeća ugodno u vašem društvu te kako postavljati prava pitanja da biste doznali vrijednosti, želje, potrebe i uvjerenja potencijalnih klijenata.

Kevin zna i kako izgraditi vjerodostojnost pomoću tajnih alata, kako objasniti potencijalnom klijentu neželjene posljedice negativnog odgovora i, najvažnije, kako biti uporan, ali ne i dosadan.

Pa kako, u samo osam minuta uvjeriti potencijalnog klijenta da kupi baš ono što vi želite?

1) Pitajte i pitajte, osobito nakon što je osoba počela razmišljati o kupovini.

U osam minuta ljudi jako mnogo osciliraju u procesu donošenja odluka. Teško da će itko reći ‘da’ u samo osam minuta, osim ako ne prodajete nešto doista neuobičajeno. Međutim, većina moćnih ljudi koji donose odluke, a poznaju područje, reći će vam ‘da’ ili ‘ne’ u manje od osam minuta. Znate li unaprijed hoće li vaš proizvod unaprijediti nečiji posao ili život, bit ćete mnogo produktivniji. ‘Da’ ćete čuti jako brzo ako vam vjeruju, imate kredibilitet i jasni ste”.

2) U principu, svaka osoba koja zna postaviti pitanje umjesto da neumorno priča, svatko tko prati verbalne i neverbalne signale… može povećati svoju razinu uvjerljivosti.

3) Nema laganja. “Bijele laži” možda funkcioniraju u privatnom životu, ali u biznisu ih ne toleriraju.

4) Koristite uzorke ponašanja koje stalno iznova ponavljaju u životu.

Ljudska je priroda, i psiha, takva da smo neskloni promjenama. Volimo zadržati ono što imamo pa makar to bilo i mnogo lošije od onoga što bismo mogli dobiti. To danas više nije psihološka pretpostavka, nego stotinama puta potvrđena znanstvena činjenica. A zato što ne volimo promjene, skloni smo sami sebe sabotirati u trenutku kad se počnemo približavati uspjehu.

Podijeli

Odgovori

Top