Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Tajni alati uvjeravanja. Kako u osam minuta pridobiti bilo koga?

Umijeće uvjeravanja jedna je od najstarijih vještina koju su ljudi pokušali primijeniti kako bi bili uspješniji u pregovaranju, trgovini, prodaji … No, to je svakako vještina koju je najteže savladati. Trikove i savjete najčešće učimo od najboljih ili sami, u praksi, na vlastitim greškama.

Umijeće uvjeravanja jedna je od najstarijih vještina koju su ljudi pokušali primijeniti kako bi bili uspješniji u pregovaranju, trgovini, prodaji ... No, to je svakako vještina koju je najteže savladati. Trikove i savjete najčešće učimo od najboljih ili sami, u praksi, na vlastitim greškama.

Amerikanac iz Minnesote, Kevin Hogan (47), o tome je napisao jedanaest knjiga, sve redom bestselere. Po struci socijalni psiholog, a po ugledu vodeći američki stručnjak za govor tijela i neverbalnu komunikaciju.

Hogan uči ljude kako se uvjerljivo predstaviti, kako čitati govor tijela i koristiti se njime, kako maksimalno iskoristiti svoj šarm. Uči i kako stvoriti atmosferu koja će omogućiti potencijalnom klijentu da se osjeća ugodno u vašem društvu te kako postavljati prava pitanja da biste doznali vrijednosti, želje, potrebe i uvjerenja potencijalnih klijenata.

Kevin zna i kako izgraditi vjerodostojnost pomoću tajnih alata, kako objasniti potencijalnom klijentu neželjene posljedice negativnog odgovora i, najvažnije, kako biti uporan, ali ne i dosadan.

Pa kako, u samo osam minuta uvjeriti potencijalnog klijenta da kupi baš ono što vi želite?

1) Pitajte i pitajte, osobito nakon što je osoba počela razmišljati o kupovini.

U osam minuta ljudi jako mnogo osciliraju u procesu donošenja odluka. Teško da će itko reći ‘da’ u samo osam minuta, osim ako ne prodajete nešto doista neuobičajeno. Međutim, većina moćnih ljudi koji donose odluke, a poznaju područje, reći će vam ‘da’ ili ‘ne’ u manje od osam minuta. Znate li unaprijed hoće li vaš proizvod unaprijediti nečiji posao ili život, bit ćete mnogo produktivniji. ‘Da’ ćete čuti jako brzo ako vam vjeruju, imate kredibilitet i jasni ste”.

2) U principu, svaka osoba koja zna postaviti pitanje umjesto da neumorno priča, svatko tko prati verbalne i neverbalne signale… može povećati svoju razinu uvjerljivosti.

3) Nema laganja. “Bijele laži” možda funkcioniraju u privatnom životu, ali u biznisu ih ne toleriraju.

4) Koristite uzorke ponašanja koje stalno iznova ponavljaju u životu.

Ljudska je priroda, i psiha, takva da smo neskloni promjenama. Volimo zadržati ono što imamo pa makar to bilo i mnogo lošije od onoga što bismo mogli dobiti. To danas više nije psihološka pretpostavka, nego stotinama puta potvrđena znanstvena činjenica. A zato što ne volimo promjene, skloni smo sami sebe sabotirati u trenutku kad se počnemo približavati uspjehu.


Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.