Brojke ne lažu!
Prema podacima tvrtke comScore trenutno na svijetu 1,284,315 bilijuna internet oglasa. Svoj dio udio čvrsto brane svi veliki internet igrači poput Google, Aol-a, Facebooka, Yahoo, Microsofta i drugih.
Međutim, tko je pobjednik? Tko drži najveći tržišni udio? Pobjednik u ovoj kategorije je – Facebook.
Tvrtka Facebook servirala je samo tijekom trećeg kvartala ove godine čak 297 milijardi oglasa. Brojka predstavlja 23,1% udjela na tržištu i više nego dvostruko u odnosu na prethodnu godinu. S takvom stopom rasta tvrtka Facebook na godišnjoj razini će premašiti bilijardu oglasa. Tako je još jednom Facebook pokazao svoju snagu i opasno odmaknuo konkurentima.
Konkurencija zaostaje
Prvi koji slijedi Facebook je tvrtka Yahoo sa 141 milijardom oglasa. Slijede ih Microsoft i neočekivano Google tek na 5 mjestu. Na četvrtom mjestu se nalazi Fox Interactive Media.
Važna informacija je da internet oglašavanje u SAD-u raste na razini 22% godišnje. Iz godine u godinu pokazuje se da je bitno prodati proizvod koje osobe ne traže niti ne trebaju, nego da ga podsvjesno žele. Upravo je to razlog zbog kojeg Facebook ostvaruje ogromnu prednost nad konkurentima.
Google zaostaje iz jednostavnog razloga – on prodaje oglase ciljanoj publici, dok pokušava način rješenje za prodaju ostalih oglasa nakon ne baš uspješnog projekta adSense.
Top 10 | tvrtka | broj oglasa | udio na tržištu (%) |
Ukupno | 1,284,315 | 100% | |
1. | 297,046 | 23,1% | |
2. | Yahoo!Sites | 140,949 | 11,0% |
3. | Microsoft sites | 64,009 | 5,0% |
4. | Fox interactive media | 48,252 | 3,8% |
5. | Google sites | 35,043 | 2,7% |
6. | AOL,Inc. | 32,331 | 2,5% |
7. | Turner network | 21,268 | 1,7% |
8. | Glam media | 13,274 | 1,0% |
9. | eBay | 8,421 | 0,7% |
10. | ESPN | 8,262 | 0,6% |