Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Tko prodaje a tko kupuje luksuznu robu?

Unatoč rastu globalne turističke potrošnje, ove godine očekuje se sporiji rast prodaje luksuzne robe nego lani, ponajviše zbog slabosti potražnje na kineskom, ruskom i europskom tržištu, stoji u studiji konzultantske tvrtke Bain & Co.

Unatoč rastu globalne turističke potrošnje, ove godine očekuje se sporiji rast prodaje luksuzne robe nego lani, ponajviše zbog slabosti potražnje na kineskom, ruskom i europskom tržištu, stoji u studiji konzultantske tvrtke Bain & Co.

Diljem svijeta prodaja luksuzne robe za osobne potrebe u ovoj bi godini trebala rasti po stopi između 4 i 6 posto, u usporedbi s porastom od 6,5 posto u 2013. godine prema stalnom tečaju, objavio je Bain & Co, predstavljajući svoju studiju udruzi talijanskih proizvođača luksuzne robe Altagamma.

“Nije vjerojatno da će doći do novoga uzleta poput nedavnoga u Kini, dok se zrela tržišta bolje nose s gospodarskom krizom pa bi rast trebao biti stabilan”, rekla je Claudia d’Arpizio iz tvrtke Bain, čije procjene pozorno prati industrija luksuzne robe.

Zasad se trendovi u ovoj godini razvijaju u skladu s prošlogodišnjom izvedbom, s rastom svjetske prodaje luksuzne odjeće, satova, parfema, kozmetike, nakita i modnih dodataka poput remena, kravata i cipela od 6 posto prema stalnom tečaju, ističu u toj tvrtki.

Volatilnost valuta izbrisala je 3-4 posto od vrijednosti na tržištu luksuzne robe u prvom kvartalu, navodi se u studiji, jer je tečaj eura, u kojem mnoge svjetske luksuzne kompanije izražavaju zaradu, ojačala u odnosu na američki dolar, renminbi i jen.

I dok se očekuje da će prodaja putovanja, promet u outlet i internetskim trgovinama ostvariti dobru izvedbu, otvaranje novih trgovina u 2014. godini će usporiti jer će proizvođači brendova nastojati zadržati svoju ekskluzivnost.

Japan će biti glavni pokretač rasta u 2014. godini, s porastom prodaje luksuzne robe od 9 do 11 posto, na 19 do 20 milijardi eura. Naime, japanski kupci, kao i kineski turisti u Japanu, nastojat će iskoristiti slabiji tečaj jena.

Rusko tržište pokazuje znakove moguće strukturne krize, budući da politička previranja dodatno pogoršavaju gospodarske izglede, navodi se u studiji u kojoj se prognozira pad prodaje luksuzne robe u toj zemlji od 4 do 6 posto u ovoj godini. Naime Rusi, inače tradicionalno najbolji kupci luksuzne robe u Italiji, manje će putovati po Europi zbog političke krize, ali i slabe rublje.

I dok će Kinezi biti zaslužni za više od 30 posto svjetske prodaje luksuznih proizvoda u 2014. godini, rekla je D’Arpizio, rast na kineskom tržištu luksuzne robe bit će samo 2 do 4 posto, što je daleko ispod 20 posto porasta u 2012. godini.

Istodobno će u SAD-u rast povjerenja potrošača i turističkih putovanja poduprijeti rast prodaje luksuzne robe za 4 do 6 posto. Na europskom tržištu, njemačko tržište luksuzne robe bit će među rijetkim,a koje će u ovoj godini bilježiti rast domaće potražnje, navode u Bain &Co.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.