Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Toyota prodaje hibridnu tehnologiju Daimleru?

Vodeći japanski proizvođač vozila Toyota Motor pregovara o prodaji tehnologije i dijelova za hibridna vozila njemačkoj kompaniji Daimler, objavili su u četvrtak mediji. Daimler, proizvođač marke Mercedes Benz, zatražio je pregovore o Toyotinim baterijama za napajanje i motorima koje namjerava ugraditi u svoja hibridna vozila, objavio je poslovni dnevnik, ne navodeći izvor informacija.

Vodeći japanski proizvođač vozila Toyota Motor pregovara o prodaji tehnologije i dijelova za hibridna vozila njemačkoj kompaniji Daimler, objavili su u četvrtak mediji. Daimler, proizvođač marke Mercedes Benz, zatražio je pregovore o Toyotinim baterijama za napajanje i motorima koje namjerava ugraditi u svoja hibridna vozila, objavio je poslovni dnevnik, ne navodeći izvor informacija.

Toyota, vodeći svjetski proizvođač vozila u 2009., smatra da će povećati prodaju svoje hibridne tehnologije ukoliko postigne dogovor s Daimlerom, objavio je japanski poslovni dnevnik Nikkei.

Daimler, proizvođač marke Mercedes Benz, zatražio je pregovore o Toyotinim baterijama za napajanje i motorima koje namjerava ugraditi u svoja hibridna vozila, objavio je poslovni dnevnik, ne navodeći izvor informacija.

Hibridni automobili imaju pogon dijelom na dizel ili benzin a dijelom na električnu energiju.

Vozila s pogonom na gorive ćelije

Dvije kompanije također razmišljaju o sklapanju saveza u segmentu vozila s pogonom na gorive ćelije, koja pokreće isključivo električna energija dobivena iz vodika.

Toyota već isporučuje hibridnu tehnologiju tri proizvođača vozila, uključujući japansku Mazdu.

Daimler je 2009. bio dvanaesti po veličini proizvođač automobila u svijetu, te drugi po veličini njemački proizvođač iza Volkswagena.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.