Nepregledan sadržaj
Ako niste kreativna agencija (a ako jeste – ne trebaju vam naši savjeti), vašu će stranicu posjećivati prosječni korisnici – ne profesionalni dizajneri ili programeri. A svima nama običnim smrtnicima u glavi je usađen intuitivni web-kod – stoga nemojte otkrivati toplu vodu. Osnovne informacije, dodatni jezici, kontakti, galerija slika – sve mora biti jedan klik udaljeno od vašeg korisnika. To nipošto ne znači da vaša stranice ne smije biti kreativna ili inovativna – ipak ostanite u razini svoje branše.
Dosadna stranica
Ovdje ne mislimo na dizajn – stranicu trebate redovito osvježavati, sadržajima, referencijama, slikama. To je način komunikacije s klijentima. Zamislite potencijalnog partnera ili kupca koji nakon šest sedam mjeseci ponovo pogleda vaš web i zatekne ga potpuno istog. Jeste li ugasili kompaniju? Zar niste napravili nijedan novi posao u pola godine? Zapitajte se želite li da mi ta pitanja prolaze kroz glavu.
Što kupci doista žele?
Birajte i istaknite sadržaje koji su doista bitni vašim kupcima ili partnerima. Nitko nema vremena odvojiti dva sata svog života i uz kavicu strpljivo čitati vašu viziju i misiju. Olakšajte im primanje informacija – sadržajno i vizualno. Najvažnije stavite na početak. Ne koristite neobične boje u samom tekstu – koliko god vam se činilo dizajnerski „uspjelim“, lako je moguće da zamarate korisnika.