Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poslovne financije

Jurčić: Turizam nam je loš, a proizvodnja kao manufaktura

– Moramo promijeniti model proizvodnje i razvijati proizvode s visokom dodanom vrijednošću – rekao je predsjednik Hrvatskog društva ekonomista Ljubo Jurčić na okruglom stolu o konkurentnosti Hrvatsko-britanske poslovne mreže. Upozorio je da se hrvatska proizvodnja u zadnjih deset godina srozala s industrijske do razine manufakture.

- Moramo promijeniti model proizvodnje i razvijati proizvode s visokom dodanom vrijednošću - rekao je predsjednik Hrvatskog društva ekonomista Ljubo Jurčić na okruglom stolu o konkurentnosti Hrvatsko-britanske poslovne mreže. Upozorio je da se hrvatska proizvodnja u zadnjih deset godina srozala s industrijske do razine manufakture.

S okruglog stola koji je uz predsjednika Stjepana Mesića okupio Damira Kuštraka i Gorana Radmana poručeno je da će vanjski dug Hrvatske do kraja godine premašiti 42 milijarde eura. Govorilo se o svjetskoj recesiji, ali i domaćim problemima uzrokovanim globalnom krizom kao što su agrarni sektor, proizvodnja i turizam.

Dječji odgovor na ozbiljno pitanje

Predsjednik Mesić upozorio je na pad BDP-a od šest posto u ovoj godini i tek minimalni rast od 0,5 posto u idućoj. Na pitanje kad će Hrvatska izaći iz recesije, odgovorio je dječjom pitalicom: “Dokad zec ide u šumu? Ide u šumu do sredine. Polije toga ide iz šume. Mi smo sada tu negdje, na sredini.”

Razgovaralo se i o turizmu kao najboljem hrvatskom izvoznom proizvodu.

Hoteli za turiste koji ne postoje

– Problemi turizma poznati su. Naša hotelska naselja napravljena su za turiste koji više ne postoje. Većinu turističkih naselja treba srušiti jer više ne odgovaraju zahtjevima tržišta – rekao je Ljubo Jurčić i dodao da Hrvatska nema definiran turistički proizvod i strategiju.

– Drugi je problem ako turisti dolaze iz udaljenih krajeva svijeta. Kinezi, Japanci ili Amerikanci ne dolaze u Hrvatsku, dolaze na Sredozemlje. To je pitanje kako definirati Hrvatsku kao destinaciju. Ljeto je kratko, treba imati strategiju za punjenje hotela, restorana… Odgovor je kongresni turizam, sportski turizam i tako dalje – zaključuje Jurčić.

[infopunkt 1168 2]


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.