Iako je tržište igračaka u Hrvatskoj prema neslužbenim podacima palo za oko 20 posto, neki inozemni lanci našu zemlju ipak vide kao priliku za širenje svog biznisa.
Iako točne planove nisu otkrili, izvršni direktor Hamleysa Gudjon Reynisson nedavno je izjavio kako su im balkanska tržišta izazovna. Potvrđuje to i podatak da je Hamleys već prije nekoliko godina ušao u regiju prodavši franšizu Delta Sportu u Srbiji koja posluje u sklopu Delta holdinga Miroslava Miškovića. Ipak zasad ondje nije otvorena ni jedna trgovina. Iz Delta holdinga su poručili kako će razvoj tog brenda ovisiti o ekonomskoj situaciji na tržištu.
Poznati po jednoj od najvećih prodavaonica igrački u svijetu
Hamleys je osnovan prije čak 250 godina. Taj je lanac poznat po jednoj od najvećih prodavaonica igrački na svijetu koja se nalazi na londonskom Regent Streetu. Kompanija ima osam outleta na području Velike Britanije i Irske te trgovine diljem svijeta. Prije nekoliko mjeseci postao je vlasništvo francuske grupe Ludendo koja ima 300 trgovina igračkama u Francuskoj, Španjolskoj, Belgiji i Švicarskoj.
Prilikom preuzimanja Hamleysa, Jean-Michel Grunberg, predsjednik Ludenda je izjavio da se koncept i izgled trgovina neće mijenjati te da im je namjera razvijanje brenda i daljnje širenje na međunarodnim tržištima. U slučaju da Hrvatska bude jedno od njih, konkurenciju će dobiti Todorićevi Tisak i Konzum te tvrtka M San, ali i Prodis, Orbico i One2play koji su nakon propasti Magme preuzeli dio njihovih poznatih brendova.
Net.hr/Agencija Vlm