Poslovni skupovi u Hrvatskoj još ne poprimaju obilježja klasičnog konferencijskog turizma. Od 256 tisuća sudionika, 88 posto su domaći poslovnjaci dok je samo 12 posto, ili 29,6 tisuća stranih sudionika. Ukupan broj dana trajanja svih poslovnih skupova u tom razdoblju iznosio je 6.749 dana.
Od ukupnog broja poslovnih skupova 1.624 ili 48 posto bilo je s noćenjima, a 1.792 ili 52 posto bez noćenja.
Daleko najvećih dio poslovnih skupova, njih 3.179, održan je u hotelima.
Kongresi i poslovni sastanci ispred svih
Po vrstama skupova najviše, njih 1.811, bilo je kongresa (foruma, seminara, simpozija). Poslovnih sastanaka bilo je 931, javnih konferencija 165 itd.
Samo u rujnu u Hrvatskoj je održano je 459 poslovnih skupova, a ukupan broj dana trajanja svih rujanskih poslovnih skupova bio je 983 dana.
Prosječno trajanje skupova je dva dana, a na poslovnim skupovima u rujnu bilo je 33,7 tisuća sudionika, od čega 86 posto domaćih i 14 posto stranih.
Prema stručnom organizatoru, najveći broj, tj. 210 skupova ili 46 posto, organizirali su poslovni subjekti.
Od svih održanih poslovnih skupova u rujnu ostvaren je promet od 25,8 milijuna kuna.